خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

سپاه استان قزوین پای کار ماموریت های آبادانی و محرومیت زدایی است

سردار آتانی عنوان کرد: سپاه استان قزوین با سازمان خوشنام بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی خود، با افتخار، پای کار تصمیمات اتخاذ شده در جلسه جمع‌بندی و امضاء تفاهم نامه طرح بسیج آبرسانی استان و در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) می باشد.
کد خبر: ۹۴۹۹۰۷۵
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، جلسه جمع‌بندی و امضاء تفاهم نامه طرح بسیج آبرسانی استان با حضور سردار آبرومند دبیر فرماندهی قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی(ع)، سردار آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، اعلایی استاندار قزوین و جمعی از مسوولان استانی صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در این مراسم بیان کرد: همه آنچه در ماه رجب و شعبان بر ما گذشت، با آمادگی همه خوبی های این دو ماه پربرکت میهمان سفره الهی در ماه رمضان می شویم. 

وی گفت: سپاه استان قزوین با سازمان خوشنام بسیج سازندگی و قرارگاه پیشرفت و آبادانی خود، پای کار تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه و در قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، بوده و این تصمیمات و ماموریت هایی که در این جلسه ایجاد شد، با افتخار انجام‌ می دهیم.

سردار آتانی اظهار کرد: پروژه آبرسانی در پنج مجتمع و ۹۶ روستا، به دست جهادگران بسیج سازندگی در حال اجراست اما علاوه بر این تعداد، ۴۶ تک روستا که جزو جغرافیای این پنج مجتمع نبودند نیز شناسایی و به آنها نیز خدمات آبرسانی در حال انجام است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه عنوان کرد: در حوزه کمک به ساخت و تعمیر مسکن ولی نعمتان، اقدامات عمده ای از سوی جهادگران بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در حال اجراست.

وی افزود: امروز همه دستگاه ها در این جلسه در یک قاب برای خدمت رسانی دور هم جمع شده ایم و انشاا.. وعده هایی که در همین راستا به مردم عزیز می دهیم، فراموش نکنیم و آنها را به مرحله اجرا برسانیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار