خبرهای داغ:
هنری گفت: در مجموع طی یکسال گذشته ۶ هزار و ۱۰۰ تن قیر جذب شده و حدود ۱۴۰ پروژه با کمک و مساعدت دستگاه های اجرایی استان به پایان رسیده است.
کد خبر: ۹۴۹۹۲۹۱
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی امروز در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه زیر سازی و آسفالت محور بین گلزار شهدای بهشت اکبر و گلزار شهدای بهشت امام حسین (ع) و راه بین مزارع در شهرستان فردوس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به در نظر گرفتن قیر رایگان برای آسفالت گلزار شهدا و راه‌های بین مزارع امسال این برنامه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به درخواست مردم و اینکه مطالبه سال قبل بوده پیگیری‌های لازم انجام و امروز این پروژه با ۱۴ هزار و ۳۰۰ متر مربع حجم عملیات به بهره برداری رسید.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی بیان کرد: ۱۵۰ تن قیر توسط بسیج سازندگی برای این پروژه تامین شده است.

هنری به کلیت پروژه‌های مربوط به تامین قیر اشاره و عنوان کرد: در یکسال گذشته در زمینه‌های مختلف از جمله جاده‌های بین مزارع، راه‌های روستایی، حوزه و پایگاه‌های بسیج و مجموعه و مسیر‌هایی گلزار شهدا اخیرا کار شده است.

وی عنوان کرد: در مجموع طی یکسال گذشته ۶ هزار و ۱۰۰ تن قیر جذب شده و حدود ۱۴۰ پروژه با کمک و مساعدت دستگاه‌های اجرایی استان به پایان رسیده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: برای ادامه کار، جدیدا تامین دو هزار تن قیر انجام شده و برای اوایل سال آینده با هماهنگی بسیج سازندگی کشور حجم قابل توجهی بر اساس جمع بندی انجام شده از سطح شهرستان‌ها وارد استان خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها