خبرهای داغ:

سونیا بدیع رتبه اول بخش طنز جشنواره مطبوعات شمال غرب کشور شد

سونیا بدیع، خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی و پاگیاه خبری تحلیلی نای قلم ارومیه توانست، رتبه اول بخش طنز را در جشنواره مطبوعات شمال غرب کشور را از آن خود کند.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۶۳
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۵

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، آیین اختتامیه ششمین جشنواره منطقه ای مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری شمال غرب کشور با معرفی نفرات برگزیده این جشنواره، با حضور عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی و ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی وزارت ارشاد برگزار شد.
این آیین روز دوشنبه (۲۲ اسفندماه ۱۴۰۱ ) در سالن آمفی تئاتر پتروشیمی تبریز با حضور مسئولین و خانواده برگزیدگان برگزار شد.
سونیا بدیع از بسیج و نای قلم در اختتامیه جشنواره منطقه ای مطبوعات و خبرگزاری های شمال غرب کشور در بخش طنز رتبه نخست را کسب کرد.

سونیا بدیع با اثر " سرزمین پُوپُو، در سال ۱۴۲۰، غرق در بی آبی" که اشاره ای به خشک شدن دریاچه ارومیه است، در این جشنواره حائز رتبه شد.

در بخش تیتر نیز با  اثر "باران خواستیم سیل آمد"، مرتضی حیدری از میللت سسی سوم شده و در بخش مصاحبه نیز با اثر "خون زخم هایش چون زمرد می درخشید" سمیرا محمدی از ایکنا رتبه سوم را به دست آورد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار