فرماندار شهرستان سرخه گفت: از ایده های نو و خلاق در زمینه کارهای فرهنگی و شهدا استفاده و به صورت محله ای، شهر و روستا با استفاده از پتاسیل بسیج و مساجد برنامه ریزی شود.
کد خبر: ۹۴۹۹۵۲۱
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، سومین جلسه هماهنگی اجلاسیه شهدا شهرستان سرخه با حضور حجت اله کرمانی فرماندار شهرستان سرخه، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه و سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه و دیگر مسئولین شهرستان در دفتر فرماندهی سپاه ناحیه برگزار شد.

در این جلسه در خصوص برگزاری اجلاسیه شهداء شهرستان بحث و تبادل نظر و مقرر شد کمیته ای با حضور افراد توانمند در حوزه های مختلف ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین اشرف در این جلسه با بیان اینکه باید به گونه ای عمل کنیم که شرمنده شهدا نباشیم و آرمان ها و هدف آنها حفظ کنیم و به نسل های جوان انتقال دهیم، اظهار کرد: با ایجاد کمیته قوی و افراد توانمند تلاش شود با برنامه ریزی مناسب و دقیق اجلاسیه ای با کیفیت و درخور شهدا برگزار کنیم.

او افزود: تکریم و حفظ جایگاه خانواده شهدا به عنوان یکی ازمهم ترین اولویت های ما است و تلاش کنیم این امر به خوبی انجام شود.

در ادامه این جلسه حجت اله کرمانی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروزی را مدیون خون شهدا هستیم، اظهار کرد: اعضای کمیته اجلاسیه شهداء کارشهدا را دلی انجام بدهند چون این امر فراتراز کارهای اداری است.

او افزود: بخشی از امور اجلاسیه توسط مردم انجام شود چون هرجا کار به مردم سپرده شد بهترین نتیجه را گرفتیم.

فرماندار شهرستان سرخه اضافه کرد: از ایده های نو و خلاق در زمینه کارهای فرهنگی و شهدا استفاده و به صورت محله ای، شهر و روستا با استفاده از پتاسیل بسیج و مساجد برنامه ریزی شود.

کرمانی تصریح کرد: معرفی شهدا و انتقال آنها  به نسل جوان یک امر مهم و تاثیرگذار و برنامه ریزی ها به صورت ویژه در محله ها و مساجد انجام شود.

همچنین سرهنگ ادهم با بیان اینکه اجلاسیه نماد کار است و باید حتما در یک فضای مناسب انجام و در شان شهدا برگزار شود، گفت: باید ازظرفیت ها و زمان باقی به نحوه احسنت استفاده کنیم تا نسل امروز بیشتر با فداکاری و ازخودگذشتگی آنها آشنا شوند و بدانند این آرامش را مدیون آنها هستیم.

او یادآور شد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد جهاد تبین، سعی شود با تمام توان در نقاط و محل های مختلف این مهم انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها