در ایام نوروز سال 1402 برنامه های متنوعی در قالب های فرهنگی، هنری مذهبی و ... در سواحل بخش ساحلی دلوار برای مسافران نوروزی برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۹۹۶۸۶
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

برگزاری جلسه هماهنگی برنامه های فرهنگی ایام نوروز در سواحل بخش دلوار

به گزارش خبرگزار بسیج از دلوار، ستاد هماهنگی خدمات سفر در ایام نوروز سال 1402 برنامه های متنوعی در قالب های فرهنگی، هنری مذهبی و ... در سواحل بخش ساحلی دلوار برای مسافران نوروزی برگزار می کند.

طی جلسه ای که به میزبانی مرکز مقاومت بسیج امام حسین(ع) دلوار و با حضور معاون سیاسی فرماندار شهرستان تنگستان، فرماندهی سپاه امام حسین(ع) دلوار، بخشدار،شهردار و فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج بخش ساحلی دلوار برگزار شد مسئولیت برگزاری برنامه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی به سپاه امام حسین(ع) دلوار محول شد.

سید ایوب موسوی فرمانده سپاه امام حسین(ع) دلوار ضمن تبریک به مناسبت ایام نوروز عنوان داشت: برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف و برنامه های فرهنگی متنوع از قبیل نمایشگاه، پخش سرود های پاتوقی، پخش فیلم، برگزاری نمازجماعت و ادعیه، نصب تصاویر ۶۴ شهید بخش در ساحل دلوار، چاپ و نصب بنرهای مرتبط با حجاب و عفاف، اسکان مناسب مسافران و....از مصوبات این جلسه بود.

موسوی در ادامه افزود: در ایام نوروز مسافران و گردشگران زیادی وارد بخش ساحلی دلوارخواهند شد و بایستی با برنامه ریزی مناسب در حوزه فرهنگ، با مخاطب شناسی و رونق برنامه‌های فرهنگی و پویا بتوانیم هم حرف نظام و انقلاب را به گوش همه آحاد مردمی برسانیم و هم زمینه نشاط و پویایی آنان را فرهم کنیم.

پایان خبر

ارسال نظرات