شاهرود_ با توجه به اهمیت رونق کسب و کار‌های نوآورانه و گسترش فعالیت‌هایی از جنس کارآفرینی، شرکت دانش بنیان دانش پویان ساتیا دانشگاه صنعتی شاهرود را معرفی می‌کنیم.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۷۸
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

تولید ۱۰ محصول در زمینه فناوری پلاسما توسط شرکت دانش بنیان دانشگاه صنعتی شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج، با توجه به اهمیت رونق کسب و کار‌های نوآورانه و گسترش فعالیت‌هایی از جنس کارآفرینی، اقدام به ارائه اطلاعاتی جهت شناخت بیشتر شرکت دانش بنیان دانش پویان ساتیا این دانشگاه نموده است.
مراکز رشد ابزارهاى مطمئنى براى تبدیل نوآوری‌ها و دستاوردهاى تحقیقاتى به محصولات و نیز ترغیب کارآفرینى و توسعه تکنولوژیک بویژه در حوزه فناوری هاى پیشرفته هستند. در سرتاسر جهان شرکت‌ها و کسب و کار‌های کوچک به علت انعطاف پذیری بالا، مدیریت کارآمد و خطر پذیری کمتر، اجزاء مهم رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال هستند.
سال ۱۴۰۱ با رویکرد اقتصاد دانش بنیان، بستر مناسبی را برای شرکت‌های دانش بنیان فراهم نموده است و اقتصاد دانش‌بنیان نیز می‌تواند کلید پیشرفت و شکوفایی اقتصاد ایران در قرن جدید باشد.
با توجه به اهمیت رونق کسب و کار‌های نوآورانه و گسترش فعالیت‌هایی از جنس کارآفرینی با دکتر سید ایمان حسینی دانشیار دانشکده فیزیک این دانشگاه و مدیر عامل شرکت دانش بنیان دانش پویان ساتیا اقدام به ارائه اطلاعاتی جهت شناخت بیشتر این شرکت نموده است.
به گفته دکتر حسینی شرکت دانش بنیان دانش پویان ساتیا به واسطه تجریه ۱۵ ساله موسسین آن در زمینه فناوری پلاسما و فیزیک پلاسما در سال ۱۳۹۳ در شاهرود تاسیس شد.
مدیر عامل شرکت دانش بنیان دانش پویان ساتیا، مطالعات و سابقه طولانی مدت تحقیقاتی و پژوهشی متخصصین این شرکت در زمینه فناوری پلاسما را موجب تولید ۱۰ محصول عنوان نمود و ابراز کرد: طراحی و ساخت انواع منبع تغذیه الکتریکی جهت تولید پلاسما، ژنراتور ازن، پلاسما کلینر، پلاسمای گلایدنگ آرک، مشعل پلاسما، جت پلاسما، پلاسمای تخلیه سد دی الکتریک، پلاسما شاور، سیستم لایه نشانی PECVD و زباله سوز پلاسما را از جمله محصولات این شرکت دانش بنیان می‌باشد.
او تاکید کرد: محصولات تولید شده در این شرکت در زمینه‌های پزشکی، زیست فناوری، صنایع غذایی، کشاورزی، نساجی، لایه نشانی‌های نانومتری، پردازش سطوح جهت ضد عفونی، آبدوستی و آبگریزی، افزایش چسبندگی پلیمر‌ها در کاربری میکروفلویدیک و ... کاربرد دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها