فرمانده سپاه رودبار جنوب:

گروه‌های جهادی، امید را در دل مردم زنده می‌کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب گفت: خدمت‌رسانی خالصانه بسیجیان به مردم کم برخوردار می‌تواند امید را در دل آن‌ها زنده کند.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۸۳
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،  در روزهای پایانی سال گروه‌های جهادی فعالیت‌های چشمگیری در مناطق محروم به ویژه در شهرستان رودبار جنوب داشته‌اند.

اسلام حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب صبح امروز به همراه مسئول بسیج سازندگی سپاه رودبارجنوب، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش رودبار از روند فعالیت گروه جهادی حوزه ابوذر بازدید کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب در حاشیه این بازدید گفت: ما بسیجیان خدمت‌گزار مردم هستیم و به این خادمی افتخار می‌کنیم، خدمت‌رسانی خالصانه بسیجیان به مردم کم برخوردار به ویژه در شرایط اقتصادی کنونی، می‌تواند امید را در دل آن‌ها زنده کند.
 
اسلام حاجب با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد امیدآفرینی و ایجاد امید به آینده در دل مردم بیان کرد: یکی از عرصه‌های جهاد برای ایجاد امید به آینده در مردم است، همین خدمات جهادی که بسیجیان در حوزه‌های مختلف عمرانی، پزشکی، فرهنگی، اجتماعی، سازندگی، محرومیت‌زدایی و ... در سراسر شهرستان به مردم ارائه می‌دهند.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار