استاندار بوشهر از افزایش طرح‌های اشتغال‌زایی در استان خبر داد و گفت: امسال برای ۲۱ هزار نفر طرح اشتغال‌زایی در نقاط مختلف استان برنامه‌ریزی شد که بر اساس سامانه رصد اشتغال تاکنون ۲۲ هزار فرصت شغلی ثبت شده است.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۹۱
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

طرح‌های اشتغال‌زایی در استان افزایش یافت

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، احمد محمدی‌زاده شامگاه شنبه در نشست با مسئولان شهر چغادک بوشهر با بیان اینکه این شهر یکی از نقاط مهم بوشهر محسوب می‌شود، اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری و خدمات عمومی در شهر چغادک باید افزایش یابد.

وی توجه به مطالبات مردم در واگذاری انشعابات آب، برق و گاز را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: اراضی شهر چغادک برابر ابلاغ اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر که دارای سند ثبتی و پلاک هستند، صدور پروانه کار، خدمات آب، برق و گاز اشکال ندارد.

استاندار بوشهر از افزایش محدوده شهری چغادک خبر داد و تصریح کرد: به منظور توسعه شهری حداکثر 200 هکتار زمین از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری به اداره کل راه و شهرسازی استان واگذار و به محدوده شهر چغادک بوشهر افزوده شود.

محمدی‌زاده با تأکید بر صدور سند اراضی واگذاری به محدوده شهری چغادک  گفت: دولت به حل مشکلات مناطق محروم و مطالبات مردم توجه ویژه دارد و در این راستا طرح‌های مهم عمران شهری توسعه یافته است.

وی استان بوشهر را یکی از نقاط مهم گردشگری دانست و با اشاره به اینکه موج دوم سفرهای نوروزی به استان آغاز شده است، تصریح کرد: توجه به برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، رفاهی و اسکان گردشگران مورد توجه ویژه قرار داشته باشد.

استاندار بوشهر طرح‌های اشتغال‌زایی را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد امسال توجه ویژه‌ای به طرح‌های اشتغال‌زایی شده است و تاکنون بیش از برنامه پیش‌بینی محقق شده است.

محمدی‌زاده از تحقق بیش از 21 هزار فرصت شغلی خبر داد و بیان کرد: امسال برای 21 هزار نفر طرح اشتغال‌زایی در نقاط مختلف استان برنامه‌ریزی شد که بر اساس سامانه رصد اشتغال تاکنون 22 هزار فرصت شغلی ثبت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات