خبرهای داغ:

چهار نقطه دزفول برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در نظر گرفته شد

فرماندار ویژه دزفول با اشاره به بارش باران در این شهرستان گفت: چهار نقطه دزفول برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۴۵
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ علی فرهمندپور سه شنبه شب به رسانه‌های دزفول اعلام کرد: با توجه به بارش باران و گزارش هواشناسی مبنی بر بارش باران طی روزهای آتی از محل استقرار میهمانان نوروزی بازدید شد.

 

وی افزود: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی در منطقه و حضور میهمانان نوروزی در دزفول اماکنی برای استقرار مسافران تامین شده است.

 

فرماندار ویژه دزفول گفت: حسینیه ثارالله، سالن ورزشی مجدیان، اردوگاه شهید رجایی و مصلی امام علی (ع) آماده اسکان مسافران است.

 

وی افزود: تا پایان فعالیت سامانه بارشی تمهیدات لازم برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی اندیشیده شده و ستاد اسکان فعال خواهد بود.

 

طبق اعلام هواشناسی صفی آباد دزفول، بارندگی سه‌شنبه بیشتر بوده و از هسته سردتری برخوردار است که باعث کاهش دما طی روزهای سه شنبه تا پنجشنبه در استان می‌شود

 

براساس این اطلاعیه، ورود سامانه بارشی و بالابودن ضرایب ناپایداری از اوایل وقت سه شنبه تا بعدازظهر چهارشنبه به تناوب سبب رگبار و رعدوبرق در اغلب نقاط استان(بویژه در مناطق شمالی و شرقی و ارتفاعات)،وزش باد متوسط گاهی تندبادلحظه ای در اغلب نقاط استان،احتمال ریزش تگرگ و احتمال بارش برف در ارتفاعات می‌شود

ارسال نظرات
پر بیننده ها