فرمانده سپاه کربلا درگفتگو با بسیج:

باید حماسه رزمندگان نقش آفرین در هفت تپه به نسل جدید منتقل شود

ساری-فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا افزود: باید حماسه‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و شیرمردان استان‌های شمالی نقش آفرین در هفت تپه از زیان راویان و رزمندگان دفاع مقدس به نسل جدید منتقل شود.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۹۳
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸

هفت تپه قدمگاه شهدا

 خبرگزاری بسیج،سردار سیاوش مسلمی با حضور در  یادمان شهدای هفت تپه در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به راهیان نورف با بیان اینکه هفت تپه قدمگاه شهدا و رزمندگان استان‌های شمالی و مقر لشکر همیشه پیروز ۲۵ کربلا است، گفت: از این مکان برنامه سال تحویل ۱۴۰۲ به صورت مستقیم به استان مازندرن دیار علویان ارسال شد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا افزود: باید حماسه‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و شیرمردان استانهای شمالی نقش آفرین در هفت تپه از زیان راویان و رزمندگان دفاع مقدس به نسل جدید منتقل شود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه به برکت وجود شهدای عزیز از جمله شهیدان بلباسی، بریری، رجایی فر، حبیب الله پور و کابلی اولین گام برای احیای این منطقه برداشته شد ، ادامه داد: و به برکت آن رزمندگان و پیشکسوتان تداوم یافت.

سردار مسلمی  با بیان اینکه هفت تپه یکی از مکان‌های بسیار ارزشمند برای بیان رشادت‌های رزمندگان استان‌های شمالی است،خاطر نشان کرد: سال آینده در نظر است با همکاری سپاه نینوای گلستان حسینیه درخور شأن زائرین ساخته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار