بالغ بر ۶۰ نفر از اعضای حلقه‌های صالحین پایگاه‌های تحت امر حوزه مقاومت بسیج زینب کبری (س) ناحیه مهریز در تفرجگاه‌های شهرستان حضور یافتند.
کد خبر: ۹۵۰۰۷۴۷
|
۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، فرمانده حوزه مقاومت بسیج زینب کبری (س) ناحیه مهریز در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: بالغ بر ۶۰ نفر از اعضای حلقه‌های صالحین پایگاه‌های تحت امر حوزه بعد از نماز جماعت، قرائت زیارت عاشورا، گفتمان و زیارت مزار شهید گمنام در تفرجگاه مهریز حضور یافتند.

زارع زاده در ادامه گفت: حجاب میهمانان نوروزی در مهریز وضعیت مناسبی ندارد و حضور بانوان محجبه در سطح تفرجگاه‌ها خود یک کار فرهنگی بزرگ است و امر به معروف غیرمستقیم به حساب می‌آید و حتی گاهی با حضور بانوی محجبه در اماکن تفریحی تاثیرات مثبتی را مشاهده می‌کنیم و نیازی به تذکر لسانی هم نیست.

وی خاطر نشان کرد: در ایام نوروز همه روزه پایگاه‌های بسیج جهت ترویج فرهنگ عفاف و حجاب با به کارگیری حلقات صالحین به فعالیت‌های فرهنگی از جمله توزیع بسته‌های فرهنگی و تبرکی، نقاشی صورت کودکان، مسابقات ورزشی و نقاشی، اهدای روسری به بانوان بدحجاب و... در سطح تفرجگاه غربال‌بیز و کوهریگ می‌پردازند.

ارسال نظرات