امام جمعه موقت ایوان گفت: جمهوری اسلامی تجلی مردم سالاری دینی است.
کد خبر: ۹۵۰۱۲۴۵
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،حجت الاسلام علی احمدیان امام جمعه موقت ایوان گفت: مردم قاطعانه به جمهوری اسلامی آری گفتند و همواره به عهد خود وفادار ماندند تا با یک الگو برای دنیا تبدیل شدند که جمهوری اسلامی تجلی مردم سالاری دینی است.

وی افزود: دشمنان با هرترفندی سعی دارند مردم را از انقلاب اسلامی دور کنند، اما با پاسخ کوبنده مردم روبه‌رو می‌شوند چرا که انقلاب اسلامی بر پایه مردم است.

امام جمعه موقت ایوان با اشاره به این که مقام معظم رهبری در ابتدای هر سال با انتخاب عنوانی کارشناسی و دقیق، مسیر حرکت مسئولان را مشخص می‌کنند، افزود:، اما متأسفانه توجه به این نامگذاری‌ها تنها به ماه‌های ابتدایی سال ختم می‌شود و در عمل شاهد کم تحرکی برخی مسؤولان در تحقق شعار سال هستیم.

وی بیان داشت: توجه به تولید داخل باید به یک راهبرد استراتژیک در کشورمان تبدیل شود، گفت: در شرایطی که کشور در جنگ نابرابر اقتصادی با غرب به سرکردگی آمریکای جنایت کار قرار دارد باید کشور را از درون قوی کنیم.
حجت الاسلام احمدیان با تأکید براین که با شعار و وعده نمی‌توان اقتصاد داخلی را متحول کرد، ادامه داد: رشد اقتصادی در گرو توجه به برخی شاخص‌های مهم نظیر تقویت تولید و توان داخلی است.
حجت الاسلام احمدیان ادامه داد:اتکا به توان داخل، کشور به پیشرفت‌های بسیاری می‌رساند، نتیجه این پیشرفت‌ها را امروز در صنایع نظامی، دفاعی و همچنین فناوری هسته‌ای به وضوح می‌بینیم که محصول تکیه بر توان و ظرفیت داخلی کشورمان است.

وی با بیان این که متأسفانه در هر عرصه‌ای که به بیرون تکیه کردیم رشد و پیشرفتی در کشور حاصل نشده است، بیان داشت: تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی نشان داده که نتیجه نگاه به بیرون، تنها وابستگی و عدم پیشرفت خواهد ب





ارسال نظرات