خبرهای داغ:

آغاز فعالیت پویش "به خاطر من" و تمهیدات ترافیکی روز طبیعت در خوزستان

رئیس پلیس راهور استان خوزستان از راه اندازی پویشی با عنوان " به خاطر من" خبر داد و گفت: پلیس راهور فراجا پس از پایش ترددهای نوروزی به قید قرعه به رانندگانی که تخلفی نداشته باشند جوایز نقدی اهدا میکند.
کد خبر: ۹۵۰۱۵۳۹
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سرهنگ فرید کریمی زاده در خصوص اجرای این طرح در استان خوزستان اظهارکرد: در راستای تدابیر فرهنگی اجتماعی پلیس با هدف کاهش تصادفات رانندگی و ترغیب خانواده ها برای ادامه سفر های نوروزی که در گرو رعایت صحیح قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی است پلیس راهور فراجا پس از پایش ترددهای نوروزی به قید قرعه به رانندگانی که تخلفی نداشته باشند هدایایی شامل ۲۰۰ جایزه ۲۰۰ میلیون ریالی تا ۳۰ دستگاه موتورسیکلت اهدا می کند.

 

وی افزود: شهروندان می توانند با ارسال عدد یک به شماره ۰۹۹۱۶۸۷۹۹۲۷ به پویش "به خاطر من" بپیوندند.

 

رئیس پلیس راهور استان خوزستان با اشاره به تردد شهروندان در سیزدهم فروردین گفت: رانندگان برای رسیدن به چشم انداز طبیعت مراقب نحوه رانندگی خود باشند، همه سرنشینان از کمربند ایمنی استفاده کنند.

 

کریمی زاده با تاکید بر اینکه جای سرنشینان در قسمت بار نیست ادامه داد: رانندگان در حین سفر با تلفن همراه صحبت نکنند و از سرعت زیاد و سبقت نابجا پرهیز داشته باشند.

 

سرهنگ کریمی زاده در توصیه به خانواده ها تصریح کرد: اتومبیل را در اختیار افراد فاقد گواهینامه رانندگی قرار ندهند، نسبت به صدای سیستم صوتی خودرو آداب اخلاقی را در نظر بگیرند.

 

وی یادآورشد: رانندگان نسبت به محل و نحوه پارک اتومبیل خود توجه داشته باشند تا با توقف نادرست موجب ناهنجاری ترافیک نشود و حتما در رفتارشان مراقب احوال روزه داران باشند.

 

رئیس پلیس راهور استان خوزستان در پایان خاطر نشان کرد: تمام تلاش پلیس و دستگاه هایی که در این ایام دور از خانواده های خود مشغول خدمت هستند این است تا هموطنان سفر بدون حادثه ای داشته باشید

ارسال نظرات
پر بیننده ها