سرهنگ سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر طی پیامی به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، این روز را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۱۴۶۸۴
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۳

پیام فرمانده سپاه سیدالشهدا شهرستان دیر به مناسبت آزادسازی خرمشهر

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر سرهنگ دوم پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر طی پیامی به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر، این روز را تبریک گفت.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

با سلام به روح بلند و ملکوتی معمار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مفسر آیات نورانی قرآن، حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام راهش؛ آنانکه در تبعیت از امام و مقتدای خویش، لبیک گویان سر بر آستان جانان نهاده و در کسب رضای دوست، تا رضوان من الله پیش رفتند. 

 

آنانکه صحنه های مختلف انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از امنیت و سلامت و دفاع از حریم حرم آل لله، سرشار و لبریز از حماسه و ایثارشان می باشد.

 

سوم خردادماه، سالروز حماسه فتح خرمشهر، روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی را گرامی داشته و به روان پاک و مطهر شهدای فاتح خرمشهر قهرمانان، خصوصاً شهدای گرانقدر شهرستان دیر در این عملیات پیروزمندانه و غرور آفرین درود و سلام فرستاده و برای رزمندگان سرافراز آن، خصوصاً عزیزان پیشکسوت و حماسه ساز شهرستان دیر، صحت، سلامتی و تندرستی را مسئلت می نمائیم و تقارن این مناسبت، با ایام پر خیر و برکت دهه کرامت و میلاد شمس الشموس، انیس النفوس، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) را خدمت همه ی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم خداوند متعال، ما را لایق تداوم راه شهدای عزیز قرار دهد. 

 

 به فرموده رهبر و مقتدایمان، حضرت امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی)، امروز نیز خرمشهرهای زیادی پیش روی ما قرار دارد که فتح آن ها، نیازمند همراهی و همدلی آحاد مردم و مسئولین می باشد و ان شاءالله در سایه الطاف و عنایات حضرت ولی عصر(عج) و در ظلّ ولایت و زعامت فرماندهی معزز و معظم کل قوا، ملت ایران روز به روز در پیشبرد اهداف خویش موفق و سربلند خواهند بود. انشاءالله...

 

سرهنگ دوم پاسدار سیدعلی حسینی نیا

فرمانده سپاه سیدالشهدا علیه السلام شهرستان دیر

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها