خبرهای داغ:
طی پیامی؛

حجت الاسلام حاجی صادقی، در گذشت مادر مکرمه سردار سلیمانی را تسلیت گفت

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم سلیمانی مادر مکرمه سردار غلامرضا سلیمانی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۱۴۹۱۸
|
۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹

حجت الاسلام حاجی صادقی در گذشت مادر مکرمه سردار سلیمانی را تسلیت گفت
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی پیامی درگذشت مرحومه مغفوره حاجیه خانم سلیمانی، مادر مکرمه سردار غلامرضا سلیمانی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: 

برادر گرامی سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین

سَلَامٌ عَلَيْكُمْ بِمَا صَبَرْتُمْ ۚ فَنِعْمَ عُقْبَى الدَّارِ

درگذشت والده ماجده مکرمه تان مرحومه مغفوره حاجیه خانم سلیمانی که سرانجام با قلبی سرشار از عشق به حضرات معصومین (علیهم‌السلام) جان به جان آفرین تسلیم و در جوار حق تعالی آرمید،موجب تأسف و تأثر اینجانب گردید.

آن مادر مهربان،متقی،صبور و مومنه در دوران حیات پربرکت خویش با تربیت آراسته به اخلاق و رفتار اسلامی صحیح فرزندانی، همچون حضرتعالی که با صفات و خصوصیات منحصر به فرد از، هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیده اید، یقینا آن مرحومه را در این اجر و ثواب عظیم، سهیم می باشد.

اینجانب ضمن اظهار همدردی این مصیبت را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند تبارک وتعالی برای آن بانوی صالحه و پرهیزگار ریحان وجنت النعیم و برای شما برادر ولایی،خانواده معزز و سایر بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل مقرون صحت و سلامت مسألت می نمایم.

امید است که خداوند متعال روح پاک آن فقیده سعیده را در اعلی علیین، با حضرت فاطمه معصومه (س) که این ایام متعلق به آن بانوی باکرامت است محشور و قرین رحمتش فرماید.

عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار