بسیج سازندگی در حوزه های گوناگون به ویژه بسیج دانشجویی از مجموع پروژه و برنامه های ابلاغی مراحل بالایی از آن را انجام داده، به گونه ای که به جرأت می توان از اجرای 60 درصد فعالیت اردویی جهادی بسیج دانشجویی نام برد.
کد خبر: ۸۵۰۴۸۰۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۰



خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار عبدالسعید رنجبر رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران در نشست با مسئول روابط عمومی سپاه کربلا در محل بسیج سازندگی استان با اعلام مطلب  یاد شده از انجام 80  درصد امورات محوله بسیج در سطح مناطق استان خبر داد و افزود:

فعالیت قریب به 21 هزار نفر در برنامه های اردوهای جهادی نوید بخش حرکت نوین در تقویت روحیه اعتقادی و خودباوری و نهادینه کردن فرهنگ کار و تولید می باشد.

وی با اشاره به برنامه های بسیج مهندسین و بسیج طلاب در اردوهای جهادی فعالیت اردویی و جهادی پزشکان را از حیث پایگاه های اجتماعی این قشر حرکتی ارزشی دانست و افزود: با اعزام اکیپ پزشکان در مناطق محروم روستایی استان در قالب اردوهای جهادی ابتدا تصور نمی کردیم پزشکانی که با تحمل سختی های تحصیلی، به درجه بالای تخصص پزشکی دست یافته اند، در رویارویی با محرومان روستایی تا این حد متین، خاضع، صبور و پر حوصله  درد دلهای روستائیان را بشنوند و آنان را با هر نوع و شکل و لباس درک کنند و دست در دست مردم بگذارند و بزرگ و  کوچک و مرد و زن و کودک و .... را دوست بدارند و در صدد رفع بیماری آنان اقدام پزشکی به عمل آورند.

ایشان اردوی جهادی پزشکان در مناطق محروم را موجب امید بخشی محرومین روستایی دانست و ادامه داد: با تدابیری که با همکاری پزشکان اعم از متخصصین قلب، ریه، دندانپزشکی و ... انجام دادیم بر آن شدیم تا در این گونه اعزام های پزشکی  با در اختیار داشتن برترین کادر و تجهیزات پزشکی و دارویی در مناطق حاضر شده و حداقل یک روز بتوانیم به محرومین خدمات ارئه کنیم.

رنجبر برکات این اردو را ویزیت رایگان و رسیدگی بیش از 3 هزار نفر روستایی دانست و افزود : این همان رفتار ارزشی توأم با صداقت و متانت و همدلی است که در واقع وظائف ذاتی بسیج را جامع عمل می پوشاند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها