امام جمعه گلوگاه:

شناخت، معرفی و پاسداری از آرمان شهدا وظیفه ما است.

امام جمعه گلوگاه در مراسم بزرگداشت شهدا گفت: وظیفه ما هویت شناسی، شناخت اهداف، آرمان شهدا و معرفی چهره عملی و پاسداری از خون مقدس شهیدان است.
کد خبر: ۸۵۰۴۸۵۴
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹



خبرگزاری بسیج مازندران، به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گلوگاه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم میراحمدی در مراسم بزرگداشت روز شهدا که به همت مدیریت آموزش و پرورش گلوگاه صبح روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۳ در نمازخانه دبیرستان شاهد برگزار شد، ضمن بزرگداشت یاد و نام شهدا، گفت: تعیین هدف در زندگی و تلاش برای رسیدن به آن درس بزرگی است که ما می توانیم از شهدا بگیریم که آنها در راه رسیدن به اهدافشان محکم بودند و هیچگاه دچار لغزش نشدند تا اینکه توانستند به وصالشان یعنی شهادت برسند.

 

وی خاطر نشان کرد: ایجاد فرهنگ و فرهنگسازی برای بزرگداشت شهید و مقام شهادت نوعی وظیفه برای ماست، شهادت مجمع همه خوبی‌ها و ارزشهاست و با زنده نگه داشتن این فرهنگ است که می توان نظام مقدس اسلامی را حفظ نماییم، زیرا کربلا با همه عظمتش با شهادت عزیز و بزرگ است.

 

امام جمعه گلوگاه در مورد وظیفه و رسالت ما در قبال شهدا،گفت: اولین وظیفه ما هویت شناسی شهید، شناخت اهداف، آرمان و افکار اوست تا دنباله روی او در این راه باشیم، دومین وظیفه معرفی چهره عملی شهداست، سومین رسالت ما پاسداری از خون مقدس شهیدان می باشد و چهارمین رسالت خطیر ما در برابر شهدا تفسیر و معنای خون شهیدان است که چرا و به چه هدفی شهید شدند..

 

فریدون کلبادی نژاد در این مراسم گفت: حفظ ثمره خون شهید، بزرگداشت شهداء و زنده نگه داشتن آرمان مقدس آنها در فضای جامعه، از راه های حفظ انقلاب اسلامی است.

 

مدیر آموزش و پرورش گلوگاه افزود: نامگذاری یک روز به نام شهداء در واقع برای یادآوری و بیدار شدن خودمان است تا قدر خون شهدا را بدانیم و رهرو راه آنان باشیم وگرنه شهدا خود زنده و بیدارند و در پیش پروردگارشان روزی می گیرند و نیازی به بزرگداشت ما ندارند، بلکه نیازمند واقعی ما هستیم و مردگان واقعی انسانهایی می باشند که راه و یاد و نام شهدا را فراموش کرده باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار