جهادگران بسیج سازندگی مازندران اعلام داشتند:

ساخت مسجد و مدرسه عمل به تکلیف امر رهبری است

جهادگر بسیجی سپاه کربلااز احداث مسجد و ترمیم مدرسه روستایی به همت جهادگران بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۸۵۰۷۱۷۴
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰




 

خبرگزاری بسیج مازندران، جوان جهادگردر گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به اینکه تمامی اعضای گروه جهادی علمدار را دانشجویان رشته های مختلف از دانشگاه های متفاوت تشکیل می دهند، بیان کرد: این  گروه از اسفند ماه 93 در منطقه محروم روستای گرمه شهرخنافره از شهرستان شادگان حضور یافته اند.

 

 

 خادم جهادگر با اشاره به فاصله قریب به یکصد کیلومتری  این مناطق محروم با مرکز استان خوزستان بیان کرد: این روستا از روستاهای دور افتاده و محروم استان محسوب می شود و بررسی های انجام شده در این منطقه نشاندهنده فقر فرهنگی و اقتصادی اهالی روستا است.

 

وی ساخت مسجد را زمینه ساز حضور روحانی در این روستا عنوان کرد و گفت: انشاء الله با تلاش جهادگران بسیجی این مسجد را جهت همدلی دائمی جهت مردم در جهت تشکیل نماز جماعت و حفظ سنگر اسلام و آموزش های شرعی نام برد که از جمله احکام و برپایی نماز جماعت برای ساکنان این روستا تا 9 فروردین ماه شکل می گیرد.

 

وی با اشاره به حضور بانوان جهادگر در این اردو عنوان کرد: بانوان در این روستا مشغول انجام فعالیت های فرهنگی و آموزشی از قبیل خیاطی، نقاشی، کلاس های ورزشی، احکام و قرآن هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها