مسئول گروه جهادی شهدای گمنام از اعزام دانشجویان به منطقه کم برخوردار بشاگرد در ایام نوروز خبر داد و افزود: این گروه به مدت 10 روز در این شهرستان پروژه های عمرانی را تکمیل می کنند.
کد خبر: ۸۵۰۸۱۴۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴




به  گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، تقوی مسئول گروه جهادی شهدای گمنام در گفت و گو با خبرنگار بشاگرد نیوز در خصوص برگزاری اردوی جهادی گفت: این گروه جهادی در ایام نوروز سال گذشته نیز میهمان مردم شهرستان بشاگرد بودند و در زمینه های فرهنگی، مذهبی، اقصادی و… فعالیت کردند.

تقوی اظهار کرد: این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز از بسیج دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی با همکاری بسیج سازندگی در منطقه محروم ” سرحدی ” در بخش گوهران شهرستان بشاگرد فعالیت می کنند.

وی اقتصاد مقاومتی را محور فعالیت‌های شرکت کنندگان دانست و گفت: ما برای خودسازی و کمک به محرومین و رفع این محرومیت ها از داوطلبان استفاده می کنیم و طرح‌های فرهنگی، عمرانی، آموزشی، بهداشت و درمان و.. را متناسب با نیاز هر منطقه اجرا خواهیم کرد.

تقوی گزارشی مبنی بر عملکرد گروه‌های جهادی در سال گذشته اعلام نمود و خاطرنشان کرد: سال گذشته این گروه جهادی بر روی یک پروژه آبرسانی در منطقه سرحدی در بشاگرد کار کردند و هنوز به پایان نرسیده است و امیدواریم امسال با کمک خداوند و کار و همت جهادی بچه ها انشاالله این پروژه را به پایان برسانیم.

وی افزود: در ایام نوروز امسال علاوه بر بهره برداری از پروژه آبرسانی، یک مسجد در منطقه محروم سرحدی در بخش گوهران ساخته خواهد شد.

ارسال نظرات