مدیر كل تبليغات اسلامی آذربايجان‌شرقی گفت: امتیازاتی که ایران در مذاکرات هسته ای از طرف های غربی گرفته، به برکت رهبری ولایت فقیه و خون شهدا حاصل شده است.
کد خبر: ۸۵۰۸۵۹۰
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حمید عظیمی دوشنبه در نخستین گردهمایی مدیران و سرپرستان ادارات تبلیغات اسلامی در سال جدید اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در سخنان شروع سال جدید، دولت كارگزار مردم است و ملت كارفرمای دولت است یعنی برخلاف حكومت طاغوت مردم ولی نعمت است و ارتباط دوسویه این دو باعث همدلی و همكاری بیشتر شده كه این خود باعث پیشرفت می‌شود.

 وی با اشاره به پیام نوروزی رهبر انقلاب افزود: پیام تبریک سال نو مقام معظم رهبری پیام نیست بلكه ابلاغ است كه باید مراحل اجرایی آن پیش‌بینی شده و به مرحله اجرا درآید و با نصب پلاكارد و سخنرانی اجرایی نمی‌شود بلكه باید به مراحل عملی این پیام‌ها توجه ویژه ای از سوی مسئولان مبذول گردد.

مدیر كل تبلیغات اسلامی آذربایجا‌ن‌شرقی یادآور شد: معمار كبیر انقلاب اسلامی از قلوب مردم شروع كرد و برخلاف سیدجمال اسدآبادی كه به فكر اتحاد دولت‌ها بود كه موفق نشد ولی پیروزی حضرت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی مرهون توجه معمار کبیر انقلاب به مردم بود.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اصلی مسلمانان، آمریكا و اسرائیل و هم پیمانان آنان، با فتنه‌انگیزی خود كشورهای مسلمان را به جان هم انداخته‌‌اند و خود نظاره‌گر هستند.

حجت الاسلام عظیمی در ادامه تصریح كرد: سخنان مقام معظم رهبری تأكید بر وحدت جهان اسلام دارد و همدلی در داخل كشور اشاره دارد.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در جمع مجاورین حرم مطهر امام رضا(ع) افزود:اتحاد و همدلی كه مسلمانان به خاطر اتصال به یك نقطه در نماز به دست می‌آورند باید در مبارزه با یهود و صهیونیسم نیز یكدل شوند.

حجت الاسلام عظیمی با اشاره به مذاكرات هسته‌ای یادآور شد: امتیازاتی كه الان كشورهای غربی به ما می‌دهند نشان اقتدار ایران اسلامی است و حمله نظامی آمریكا به ایران یك توهم است كه در سایه بركات خون شهدا، ایثارگران و رهبری ولایت فقیه حاصل شده است كه جرأت این كار را ندارند وگرنه لحظه‌ای درنگ نمی‌كردند.

مدیر كل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری نسبت به مذاكرات در مشهد مقدس افزود: پیش‌بینی مقام معظم رهبری درباره گفتگوهای هسته ای و عدم صداقت آمریکایها نشان میدهد که آنان هیچگاه با ما صداقت نخواهند داشت و آن كسانی كه متوجه نیستند و با ساده‌لوحی فكر می‌كنند آمریكایی‌ها موضع‌شان را عوض خواهند كرد در اشتباه هستند آنها با ما و آرمان‌های انقلاب ما سازگار نیستند و همیشه دشمنان ما خواهند ماند و از اول انقلاب همیشه ما را تحریم كرده‌اند و این سیاست خصمانه‌شان تغییر نکرده است.


منبع: خبرگزاری مهر

ارسال نظرات