خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه با تدکید بر ترویج سبک زندگی اسلامی گفت: در اسلام خانواده بر محور زن و زندگی استوار و هنر زن در خانواده بسیار قوی‌تر است.
کد خبر: ۸۵۱۰۸۲۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام افشاری در همایش پیاده‌روی خانواده کارکنان تیپ 32 انصارالحسین(ع) که به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و سلاله پاکش حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی با حضور فرماندهان و مسئولین حوزه نمایندگی ولی فقیه وح فاظت اطلاعات و شورای فرماندهی یگان برگزار شد، بر فرهنگ‌سازی و ترویج در خصوص سبک زندگی اسلامی و فاطمی تأکید کرد.

وی در خصوص سبک زندگی در اسلام با اشاره به آیات و احادیث افزود: در اسلام خانواده بر محور زن و زندگی استوار و هنر زن در خانواده بسیار قوی‌تر است.

این استاد حوزه و دانشگاه ابراز داشت: با قدرتی که خداوند متعال به زنان داده اگرمهارت داشته باشند، می‌توانند نقش تأثیرگذاری در جامعه ایفا کنند.

وی تصریح کرد: از مهارتهای زندگی در کنارهم نشستن، زیبا و از روی انصاف صحبت کردن و مثبت اندیشیدن زن و مرد است که در ادبیات دین مبین اسلام آمده است، باید زن ومرد از روی محبت وعشق با یکدیگر رفتار کنند و زن باید در سایه مرد زندگی کند زیرا زن ریحانه است نه قهرمان.

در پایان مراسم نیز برنامه مولودی خوانی واهداء جوائز به قیدقرعه به میهمانان انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات