خبرهای داغ:
9 اردیبهشت ماه انجام می‌شود

افتتاح فاز نخست نمازخانه گنجنامه در همدان

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر همدان گفت: فاز نخست نمازخانه گنجنامه همدان تا ۹ اردیبهشت ماه مصادف با روز شوراهای اسلامی شهر و روستا برای بهره برداری آماده می‌شود.
کد خبر: ۸۵۱۲۸۸۴
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رضا غلامی خجسته امروز در بازدید از پروژه در دست ساخت نمازخانه گنجنامه همدان افزود: فاز نخست این پروژه در حال حاضر ۹۸ درصد پیشرفت فیزیكی دارد كه به زودی افتتاح می شود.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی كه خود اسوه ای از اهتمام به نماز هستند بارها بر اهمیت و جایگاه نماز و شأن این فریضه اشاره فرموده اند، گفت: شورای اسلامی شهر همدان در پیروی از منویات مقام معظم رهبری اجرای پروژه های فرهنگی و مذهبی را جزو برنامه های اولویت دار شورای شهر قرار داده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر همدان اضافه كرد: پیرو سیاست های كلی شورای اسلامی شهر همدان در رابطه با آماده کردن زیرساختهای شهر همدان در حوزه گردشگری، احداث نمازخانه در منطقه گردشگری گنجنامه در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به پیگیری های كمیسیون فرهنگی و اجتماعی در دور سوم و چهارم شورا برای احداث نمازخانه در گنجنامه اظهار كرد: زمین موردنظر برای ساخت این طرح در محوطه گنجنامه در مساحت حدود ۲۰۰ مترمربع تهیه و عملیات اجرایی آن از نیمه دوم سال ۹۳ آغاز شد.

غلامی خجسته با بیان اینكه نمازخانه گنجنامه در دو فاز احداث می شود، یادآور شد: در حال حاضر فاز نخست آن یعنی طبقه اول نمازخانه در مراحل پایانی ساخت است که برای ۹ اردیبهشت آماده افتتاح خواهد شد.

وی اعتبار هزینه شده برای فاز نخست نمازخانه را حدود 2 میلیارد ریال اعلام كرد و افزود: اجرای فاز دوم این پروژه نیز نیازمند 2 میلیارد ریال اعتبار است كه انتظار می رود شورای اسلامی شهر در برنامه اصلاح و متمم بودجه آن را مصوب كند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار