خبرهای داغ:
آیت‌الله نوری همدانی در پیامی به اجلاس مجامع قرآنی تاکید کرد: تنها جرم ملت یمن استقلال‌خواهی و نجات از سلطه است.
کد خبر: ۸۵۱۳۹۶۷
|
۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله نوری همدانی در پیامی به اجلاس مجامع قرآنی اظهارداشت: تنها جرم ملت یمن استقلال‌خواهی و نجات از سلطه است.

در این پیام آمده است: اکنون در حدود یک ماه است که عربستان سعودی با بمب‌های آتش و تجهیزات جنگی به کشتن زنان و کودکان و تخریب خانه‌ها و مراکز اجتماعی و زیرساخت‌های کشورهای اسلامی یمن با کمال بی‌رحمی و شقاوت پرداخته است و همه می‌دانند که او آلت دست استکبار و صهیونیست، یعنی دشمنان کینه توز اسلام شده است.

در این پیام افزوده شده است: روزی که ملت‌های اسلامی در کشورهای اسلامی به فکر استقلال و نجات خود از زیرسلطه استکبار و ایادی آن‌ها و صهیونیست‌ها افتادند؛ قدرت‌های استکباری که در رأس آن‌ها آمریکا است، چون منافع و سلطه‌گری خویش را در خطر می‌دیدند به این فکر افتادند در کشورهای اسلامی جمعیت‌ها را به عنوان سلفی‌گری و داعش و بوکوحرام با پول‌های گزافی که از راه نفت و گاز و خون دل ملت‌ها به دست می‌آورند، ایجاد کنند. در کشورهایی مانند سوریه، لبنان، عراق و بحرین با شقاوت تمام به تخریب، کشتار زنان و کودکان بپردازند تا اینکه کار به جایی رسید، حکومتی که خود را خادم الحرمین الشریفین معرفی و هر سال چاپ میلیون‌ها قرآن و ارسال آن به کشورهای دنیا خود را شاخص اسلام معرفی می‌کند، امروز به کشور اسلامی یمن که جرمی به جز استقلال خواهی و نجات خود از سلطه‌گری، هدف دیگری ندارد حمله کرده و جنایات شرم آوری را مرتکب شود.

در این پیام خاطرنشان شده است: قدرت‌های استکباری به تحسین و تشویق او اقدام کردند، اگر این‌ها دلشان برای کشورهای اسلامی می‌سوخت، چرا در مورد حمله به سوریه، لبنان و عراق ساکت نشستند و در موضوع بحرین حرفی نزده و دربارۀ حمله اسرائیل اشغالگر به فلسطین سخن نگفته‌اند. مردم مسلمان این حملات را محکوم می‌کنند و بر این موضوع پافشاری می‌کنند که هر ملتی حق تعیین سرنوشت خود را دارد و مستضعفان بالأخره پیروزمند خواهند شد.

در بخش پایانی این پیام آمده است: این تجمع قرآنی به این وسیله فریاد اعتراض خود را به گوش مسلمانان جهان می‌رساند و به متجاوزین به کشورهای اسلام عزیز اعلام می‌کند که مجازات و عواقب این ظلم‌ها بالأخره دامنگیر آن‌ها خواهد شد.



ارسال نظرات