خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مداحان کشور:

45 هزار مداح در سازمان بسیج مداحان عضویت دارند

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور با بیان اینکه در حال حاضر 100 هزار مداح توسط سازمان تبلیغات شناسایی شده‌اند، گفت: 45 هزار مداح در سازمان بسیج مداحان کشور عضو هستند.
کد خبر: ۸۵۱۴۱۰۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمد فراهانی در حاشیه اختتامیه دوره آموزشی سرگروه‌های حلقه صالحین بسیج مداحان که با حضور بیش از 400 تن از سرمربیان حلقه صالحین مداحان سراسر کشور برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگاران، طی سخنانی با اشاره به نحوه تشکیل گروه‌های ذاکرین توسط سرگروه‌ها گفت: باید این گروه‌ها با هماهنگی بسیج مداحان هر استان شکل گیرد.

وی با بیان اینکه سرگروه‌ها باید برای ارتقاء علم خود، مربی برای خود انتخاب کنند، خاطرنشان کرد: برای تامین هزینه‌های گروه‌ها نامه‌نگاری‌های لازم با سازمان بسیج مستضعفین صورت گرفته است.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور تصریح کرد: آموزش متربیان در واقع غربالگری است تا مداحان برتر و شاخص به سطوح بالاتر راه پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه سرگروه‌های حلقه صالحین باید بر تمام درس‌ها تسلط داشته باشند، گفت: این دوره آموزشی در واقع تعلیم و تربیت مداحان است.

فراهانی با بیان اینکه این دوره هر ساله توسط سازمان بسیج مستضعفین برگزار می‌شد، گفت: به دلیل تخصصی بودن دوره سرگروه‌های حلقه صالحین، این دوره توسط سازمان بسیج مداحان کشور برگزار می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری دوره متوسطه این آموزش‌ها تا پایان سال خبر داد و اظهار کرد: این سازمان امسال برنامه‌های متنوعی برای جامعه مداحان برنامه‌ریزی کرده است.

رئیس سازمان بسیج مداحان کشور در ادامه خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی برای تمام مداحان خانگی خواهران، برگزاری همایش برای مسئولین هیئات خواهران، برگزاری دوره آموزشی برای مربیان نوگلان حسینی، چاپ سه کتاب تخصصی در مورد مداحی و برگزاری همایش برای 150 تن از نخبگان مداحی در مشهد مقدس از جمله این برنامه‌ها است.

وی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر 100 هزار مداح توسط سازمان تبلیغات شناسایی شده‌اند، گفت: همچنین 45 هزار مداح در سازمان بسیج مداحان کشور عضو هستند.



ارسال نظرات