دبیر انجمن شعر و ادب زیراب سوادکوه با اشاره به حضور شاعران آمل و محمود‌آباد در انجمن شعر زیراب سوادکوه، گفت: جلسه هم‌اندیشی شاعران مازندران در سوادکوه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۱۱۹
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

 


 

خبرگزاری بسیج مازندران، مبین اکبرنژاد با اشاره به برگزاری هفتگی انجمن شعر و ادب زیراب،اظهار کرد: حضور علاقه‌مندان به شعر و ادبیات فارسی در انجمن شعر زیراب سوادکوه و استفاده از ظرفیت‌های آنان موجب توسعه فرهنگی و افزایش توان فنی و ذوق شاعران می‌شود.

 

دبیر انجمن شعر و ادب زیراب سوادکوه با بیان اینکه شاعران سوادکوه دارای استعداد‌های قابل توجه در عرصه‌های مختلف شعر هستند، افزود: برگزاری کار‌گاه‌های مختلف شعر و ادب در راستای شکوفایی استعداد‌های شاعران انجام می‌شود.

 

وی از برنامه‌ریزی انجمن شعر و ادب زیراب سوادکوه برای افزایش تعامل با سایر انجمن‌های فعال مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: برای استفاده از توانمندی سایر شاعران مازندران، برنامه‌ریزی برای حضور انجمن‌های مختلف شعر و ادب مازندران در انجمن زیراب سوادکوه انجام می‌شود.

 

اکبرنژاد با تاکید بر اینکه تعامل با خرده‌فرهنگ‌ها راهکار مناسبی برای آشنایی با شیوه‌های زندگی، گویش‌ها، رفتار‌ها و سبک شاعری آنان است، اظهار کرد: نخستین جلسه هم‌اندیشی شاعران سوادکوه با شاعران آمل و محمود‌آباد در مجتمع غدیر سوادکوه برگزار شد.

 

دبیر انجمن شعر و ادب زیراب سوادکوه به تداوم هم‌اندیشی شاعران سوادکوه با سایر شاعران شهر‌های مازندران اشاره کرد و گفت: جلسات هم‌اندیشی با شاعران شهر‌های مازندران با استقبال شاعران روبرو شده است و در هفته‌های آینده هم شاهد حضور شاعران سوادکوه در شهر‌های دیگر هستیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها