خبرهای داغ:
طی مراسمی و با حضور مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان؛
طی مراسمی و با حضور مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، شریفی، به عنوان سرمربی صالحین حوزه بسیج حضرت نرجس(س) ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قم، منصوب و معرفی شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۲۳۶
|
۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم معارفه که مرادی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سپاه استان قم حضور داشت، لیلا حیدری، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان استان قم طی سخنانی اظهار کرد: به همت بسیجیان و با عنایت خداوند، شجره طیبه صالحین خواهران استان قم، بنا بر اعلام بازرسان سازمان بسیج جامعه زنان در سه ماهه سوم سال 93 عملکرد خوبی را داشته و در رتبه دوم کشوری قرار دارد.

وی ابراز کرد: سال گذشته در جهت تقویت طرح صالحین گامهای بلندی برداشته شد که یکی از مهمترین گامها، شناسایی 5 نفر از اساتید حوزه و دانشگاه بود که به جمع صالحین پیوستند و امسال نیز انشاءالله طبق برنامه ریزیهای انجام شده قرار است علاوه بر اساتید سال گذشته 5 نفر دیگر شناسایی شده و وارد این عرصه شوند تا بتوانیم از ظرفیت وجودی این اساتید هم در طرح صالحین و هم در مسائل حوزه زنان و خانواده استفاده کنیم .

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) با اشاره به این موضوع که مسئول محترم نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم تاکید فراوانی داشتند که از ظرفیت وجودی سرکار خانم شریفی در طرح صالحین استفاده شود، افزود: سرکار خانم شریفی یکی از بانوان نخبه استان قم هستند که علاوه بر داشتن مسئولیتهایی همچون سرحلقه بسیح اساتید، مسئول بسیج اساتید خواهران، استاد دانشگاه فرهنگیان، مدیر گروه انسانی دانشگاه فرهنگیان، باز هم فعالیت در این عرصه را وظیفه خود دانسته و وارد عرصه سر مربی شجره طیبه صالحین شدند.

سرکار خانم شریفی نیز، ماه رجب و شعبان را مقدمه ای برای معراج مومن دانست و گفت: ماه رجب و ماه شعبان مقدمه ای برای معراج مومن و پرواز ملکوتی و عروج انسان است و بتوانیم از فضای ایام البیض برای خدایی شدن استفاده کنیم .

وی همچنین با توجه به فرار رسیدن روز و هفته معلم ابراز کرد: الگوی همه ما معلمان، استادشهید مطهری است که هیج روزی بهتر از روز شهادت ایشان به عنوان روز معلم مناسب نبوده است و الحق که امام راحل انتخاب شایسته و نکویی انجام دادند.

این استاد حوزه و دانشگاه شهید مهطری را انسانی وارسته ای خواند و بیان کرد: اخلاص، دلباخته اهل بیت بودن و عاشق ولایت از ویژگی های بارز این شهید بزرگوار است.

وی تصریح کرد: شهید مطهری همه کارها و اهدافش در مسیر خدا و وجودش سرشار از اخلاص بود و این دلیلش این بود که در همه اقدامات رضای خداوند را در نظر داشت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها