خبرهای داغ:
جشنواره برترین حلقه های شجره طیبه صالحین ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) با حضور سردار مهدوی نژاد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۱۴۴۶۵
|
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جشنواره برترین های شجره طیبه صالحین ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) به همت معاونت تعلیم و تربیت این ناحیه و در سالن اجتماعات امام خامنه ای(مدظلّه العالی) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار گردید.

حجت الاسلام خواجوی، از اساتید حوزه علمیه طی سخنانی در این مراسم ضمن اشاره به سبک زندگی اسلامی اظهار کرد: تحقق تمدن اسلامی با پیروی از فرمایشات مقام عظمای ولایت امکان پذیر است و ما باید روش و سبک زندگی اسلامی را از فرمایشات مقام معظم رهبری که در سفر به خراسان شمالی بصورت مبسوط و جامع ایراد فرمودند فرا گرفته و بکار ببندیم.

وی افزود:ما باید در صدد تحقق تمدن اسلامی بوده و از تمدن غرب و فرهنگ غربی که جامعه اسلامی را به انزوا می کشد دوری نماییم .

گفتنی است در این مراسم که حجت الاسلام امیرزاده، معاون تعلیم و تربیت بسیج سپاه امام علی بن ابی طالب(ع)، مختاران فرمانده و حجت الاسلام احمدی، نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) حضور داشتند، از برترین های صالحین با اعطای لوح و هدی، تجلیل و تقدیر به عمل آمد.


ارسال نظرات