خبرهای داغ:
مسئول علمی وپژوهشی حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید هاشمی مطرح کرد
مسئول علمی و پژوهشی حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید حمید هاشمی آیه های تمدن را وسیله ای برای افزایش معدل و کسب رتبه های برتر برای دانش آموزان عنوان کرد.
کد خبر: ۸۵۱۶۹۱۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، پیام زمانی در جلسه هماهنگی برگزاری آزمون لیگ علمی پایا بیان داشت: طرح آیه‌های تمدن برای تمام پایه‌های تحصیلی از هفتم تا چهارم دبیرستان مانند سال‌های قبل با مشارکت موسسه خدمات علمی و آموزشی رزمندگان اسلام اجرا شد.

وی افزود: امید است با تلاش جدیدست اندرکاران متعهد زمینه حضور دانش آموزان واجد شرایط و با انگیزه در این طرح به نحوی فراهم شود تا شاهد راهیابی تمام دانش آموزان بسیجی متعهد به دانشگاه‌های مرجع کشور باشیم.

مسئول علمی و پژوهشی حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید حمید هاشمی تصریح کرد: آزمون ورودی آیه‌های تمدن ویژه دانش‌آموزان ششم ابتدایی با حضور 150 نفر از دانش‌آموزان مدارس پسرانه ناحیه 2 همدان برگزار شد و دانش‌آموزان پس از اعلام نتایج و کسب رتبه برتر از حمایت های بسیج برخوردار خواهند شد.

وی تاکید کرد: این آزمون ویژه دانش آموزان ششم ابتدایی فعلی، جهت ورود به طرح به عنوان دانش آموزان جدید در پایه هفتم سال تحصیلی آینده است که دانش آموزان در صورت قبولی در آزمون و سایر شرایط انتخاب و گزینش بورسیه شده و در صورت حفظ شرایط مورد قبول تا ورود به دانشگاه از خدمات طرح به صورت رایگان برخوردار خواهند شد.

زمانی ادامه داد: همواره تعدادی از دانش‌آموزان عضو گروه الف به دلایل مختلف ازجمله افت تحصیلی، عدم کسب رتبه برتر در آزمون‌های پیشرفت تحصیلی تلاش ضعیف در فعالیت‌های علمی، حضور نامنظم در برنامه و خروج از خصوصیات اعتقادی وعدم عضویت بسیج از طرح خارج شده و یا به گروه ب تنزل می‌یابند، جهت جایگزینی این افراد طبق دستورالعمل ارسالی پس از آزمون مبنا پس از شناسایی اولیه توسط مدارس تحت عنوان تکمیل ظرفیت برای پایه‌های هفتم به بالا اقدام می‌کنند تا براساس آن دانش‌آموزان شایسته و واجد شرایط شناسایی و جذب طرح شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات