فرماندار سرعین گفت:با همکاری همه دستگاه‌های نظارتی و بازرسی در این حوزه سعی کردیم تا به هیچ فردی در چهره جارچی اجازه راهنمایی مسافران و گردشگران را ندهیم.
کد خبر: ۸۵۲۶۰۱۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، عاطف ناصری، فرماندار سرعین گفت: ما در چهار نقطه شهر سرعین به‌ویژه ورودی این شهر اقدام به ساماندهی راهنمایان مسافر کردیم تا با نظم و ترتیب و آبرومندی بتوانند از مسافران و گردشگران استقبال و آنها را راهنمایی کنند.

عاطف ناصری فعال شدن مجموعه‌های خدماتی، رفاهی و گردشگری را به همراه آب‌های معدنی و ارتقا وضعیت بهداشتی آنها در انجام دور اول سفرهای تابستانی یادآور شد و گفت: با توجه به تجربه سال‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقبال از مسافران دور دوم سفرها به‌ویژه تعطیلات ایام عید فطر اندیشیده شده تا بخش عظیمی از نارسایی‌ها برطرف شود.

وی با اشاره به سیمای نامناسب فعالیت جارچیان و ابراز نارضایتی هموطنان به‌ویژه مسافران و گردشگران از عملکرد و رفتار نامناسب این افراد تصریح کرد: ما با همکاری همه دستگاه‌های نظارتی و بازرسی در این حوزه سعی کردیم تا به هیچ فردی در چهره جارچی اجازه راهنمایی مسافران و گردشگران را ندهیم.

فرماندار شهرستان سرعین به دایر شدن کمپ اقامت گردشگران در ورودی شهر سرعین به‌همت شهرداری اشاره کرد و ادامه داد: شهرداری و شورای شهر تلاش و همتشان را به‌کار گرفتند تا به هر شکل ممکن زمینه برای حضور همراه با امنیت و آرامش کامل گردشگران فراهم شود.

ناصری به فعال بودن 50 واحد نانوایی در سرعین و پخت‌‌و‌پز شبانه‌روزی آنها اشاره کرد و افزود: هم واحدهای نانوایی با سهمیه دولتی و هم آزادپز بدون هیچ‌گونه مشکلی نان را تولید و روانه بازار مصرف می‌کنند که امیدواریم امسال در این زمینه مشکل خاصی را نداشته باشیم.

ارسال نظرات