کنکور سراسری امسال روزهای ۲۱ و ۲۲ خردادماه با حضور داوطلبان میبدی در دانشگاه آزاد اسلامی‌میبد برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۲۷۷۱۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، در رقابت امسال مسن ترین شرکت کننده زن، خانم شاه محمدی با ۵۲ سال سن بود وی موفق شده بود امسال مدرک دیپلم خود را بعد از ۳۵ سال ترک تحصیل اخذ نموده و برای اولین بار در کنکور سراسری علوم انسانی شرکت نماید.

شاه محمدی اظهار داشت : در سن ۱۲ سالگی ازدواج کردم و به همین دلیل مجبور به ترک تحصیل شدم ولی ۵ سال قبل تصمیم گرفتم که ادامه تحصیل بدهم و بدین منظور در دوره شبانه مشغول به تحصیل شدم و موفق به اخذ دیپلم در سال جاری در رشته علوم انسانی شدم و هم اینک دارای چندعروس نیز هستم.

وی در خصوص تجربه شرکت در کنکور گفت: خیلی خوشحال شدم که توانستم با جوانان در این رقابت شرکت کنم و با عین حال که اولین بار بود که شرکت می‌کردم هیچ گونه استرسی نداشتم و حتی اگر امسال نیز قبول نشوم سال آینده دوباره شرکت خواهم کرد.

IMG_0349

بر اساس این گزارش یکی دیگر از خانم‌هایی که در این آزمون شرکت کرده بود، زهرا دهقانی یکی از خدمتگزاران دبستان‌های میبد وی نیز با ابراز خرسندی از شرکت در این آزمون گفت : من هم بعد از ترک تحصیل ۵ سال پیش تصمیم به ادامه تحصیل گرفتم و امسال برای اولین بار درآزمون شرکت کردم و حس خیلی خوبی داشتم.

دهقانی گفت : وقتی فرزندانم بعد از امتحان بسیار خوشحال می‌شدند و کتابهای خود را به آسمان پرتاب می‌کردن من هم تصمیم گرفتم ضمن حس و لمس این رویداد به آرزوی دیرینه ام که شغل معلمی‌در مقطع اول و دوم دبستان است جامع عمل بپوشانم.

وی در خصوص ادامه تحصیلش  و اینکه چه نقشی در درس خواندن فرزندانش داشت گفت: الحمد الله فرزندانم تحصیل کرده هستند و مدرک دانشگاهی دارند ولی وقتی در کنار امورات زندگی و فرزند داری درس می‌خواندم این زمینه ای می‌شد تا فرزندانم از من الگو بگیرند و نخواهند از من کم بیارورند.

دهقانی از همراهی خانواده ش در این مدت تشکر نمود.

ارسال نظرات