امام جمعه خرم آباد گفت: رهبری، دولت و ملت در مساله هسته ای با هم همدل و همزبان هستند.
کد خبر: ۸۵۳۲۴۱۴
|
۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد در محل مصلای الغدیر این شهر گفت: رهبری، دولت و ملت در مساله هسته ای با هم همدل و همزبان هستند و تا پای جان برای احقاق حقوق هسته ای کشورمان ایستادگی و دفاع می کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان کور خوانده اند که بتوانند کشورمان را از دستیابی به حقوق هسته ای خود بازدارند افزود: دیدار اخیر رهبری با کارگزاران و بیانات صریح ایشان حقیقتا حجت را بر همگان تمام کرد و مسیر حرکت دولت و ملت و مذاکره کنندگان را روشن ساخت.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به بکارگیری اوصاف و تعابیر بلندی همچون شجاع، امین، متدین و غیور توسط رهبر در خصوص تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: حمایت رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان پشتوانه قوی برای ایستادگی آنها در برابر زیاده خواهی های غربی ها است.

میرعمادی با اشاره به اینکه مذاکرات هسته ای موجب تقویت وحدت و همبستگی ملی شده است تصریح کرد:

امروز رهبری، دولت و ملت بر حفظ خطوط قرمز از جمله ادامه تحقیق و توسعه، لغو تحریم های اقتصادی، بانکی و مالی در روز توافق، عدم پذیرش بازرسی های غیر متعارف و عدم اجازه برای پرسش و پاسخ از دانشمندان هسته ای کشورمان تاکید دارند.

وی با بیان اینکه رهبری در دیار با کارگزاران نظام در بخش دیگری از سخنان خود منتقدین هسته ای را متنبه و انتقاد کردند اظهار کرد: رهبری همچنین در این دیدار اهداف آمریکا از قبیل زیاده خواهی، بدعهدی، و نیاز آمریکا به مذاکرات هسته ای را تبیین کردند و فرمودند که آمریکایها می خواهند فناوری هسته ای کشورمان را از بیخ و بن برکنند امام کور خوانده اند.

امام جمعه خرم آباد گفت: اگر توافق خوبی هم صورت بگیرد قطعا ملت ایران از آن استقبال می کنند.

اقدام ارزشمند دستگاه قضایی  در برخورد با تخلفات آقازاده ها و دانه درشت های اقتصادی

میرعمادی در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران امام خمینی (ره) در حادثه انفجار هفت تیر تصریح کرد: قوه قضائیه از ابتدای انقلاب تاکنون توانسته با حفظ استقلال خود اقدامات ارزشمندی را در راستای محاکمه فتنه گران، مفسدان اقتصادی دانه درشت و آقازاده ها، صاحب منصبان وافراد ذی نفوذ متخلف انجام دهد.

وی ادامه داد: مردم انتظار دارند که قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی دانه درشت برخورد جدی و قاطع داشته باشد.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه دستگاه قضایی خدمات ارزشمند خود را مدیون شهید بهشتی است گفت: دشمنان تصور کردند که با ترور شهید بهشتی و بزرگان انقلاب می توانند انقلاب اسلامی را به چالش بکشانند؛ اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه با شهادت این بزرگان وحدت و یکپارچگی ملت ایران بیشتر شد و از طرفی چهره کریه منافقین و جنایت های آمریکا برملا شدند.

میرعمادی به فرارسیدن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و افزود: امروز این بلای خانمانسوز در کنار بحران فقر و بیکاری، نابوی محیط زیست و تهدیدات هسته ای دنیا را فرا گرفته اند.

وی با بیان اینکه مواد مخدر عامل سه درصد از مرگ و میرها است اظهار کرد: مواد مخدر پیامدهای شومی از قبیل متلاشی شدن کانون خانواده، بی آبرویی و مسائل روحی و روانی را به همراه دارد.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه امروز دست قدرت های بزرگ از جمله آمریکا در پشت پرده افزایش تولید مواد قرار دارد گفت: ایران تنها کشوری است در مبارزه با مواد مخدر جدی است و در این رابطه نیز بارها از جانب سازمان های بین المللی مورد تقدیر قرار گرفته ایم؛ اما متاسفانه با وجود تمام زحمات زیادی که کشیده شده است امروز شاهذ گسترش مواد مخدر و بویژه مواد مخدر صنعتی هستیم.

میرعمادی با تاکید بر اینکه مقابله با پدیده شوم اعتیاد نیازمند عزم همگانی است افزود: باید هم مراقب جوانان باشیم و هم از استعمال تفننی مواد مخدر به جد پرهیز شود.

اشاره به سالروز وفات حضرت خدیجه (س) و همچنین سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب در مسجد ابوذز به دست منافقین کور دل از دیگر بخش های سخنرانی امام جمعه خرم آباد بود.

ارسال نظرات