حجه الاسلام كفاش در جلسه شوراي فرهنگي حوزه فجر:

کار فرهنگی باید به صورت شبکه سازی و فراگیر کار شود

جلسه شورای فرهنگی حوزه مقاومت بسیج فجر با حضور اعضای شورا در حوزه فجر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۳۵۶۴۰
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز: جلسه شورای فرهنگی حوزه مقاومت بسیج فجر با حضور اعضای شورا در حوزه فجر برگزار شد.

فرمانده حوزه فجر سرگرد كربلايي هدف از جلسه و اهداف شورای فرهنگی حوزه را بیان و توجیه نمود که بیشتر هدف از شورای فرهنگی مقابله با تهدیدات و آسیب های فرهنگی که در سطح پایگاه و محلات وجود دارد می باشد و به صورت شبکه سازی افراد توانمند و کارشناسان و نخبگان و افرادی که می توانند در راستای  فرهنگی کار کنند شناسایی شوند و از ظرفیت های موجود استفاده نموده و با شناسایی معضلاتی سطح محله با بصیرت وآگاهی دادن بتوانیم کار فرهنگی خوبی را انجام دهیم.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام نصیری محمدی مسئول فرهنگی اداره اوقاف شهرستان مهریز در خصوص مسائل فرهنگی اعلام نمودکه گاهاً نیاز است در محلات به صورت چهره به چهره با افراد مسائل فرهنگی دنبال شود و در یک شب نمی توانیم فرهنگ را عوض کنیم همانطور که دشمن یک شبه تهاجم فرهنگی را شروع نکرد و ما باید پله به پله ولی سریع و با قدمهای بلند پیش رویم.

در ادامه جلسه مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در ناحیه مهریز مسائلی را بیان کرد و تأکید نمود که کار فرهنگی باید به صورت شبکه سازی و فراگیر کار شود تا طرح به خوبی جواب دهد و از این طریق بتوانیم توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

ارسال نظرات