خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گرمسار:

طرح هجرت 3 مروج فرهنگ کار و تلاش جهادی است

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار گفت: طرح هجرت 3 مروج فرهنگ کار و تلاش جهادی در بین دانش آموزان است.
کد خبر: ۸۵۳۵۸۰۴
|
۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار، مجید ناظریه در مراسم افتتاحیه طرح هجرت بسیج دانش آموزی ضمن عرض تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و ولادت امام حسن مجتی(ع) اظهار داشت: سپاه و آموزش پرورش همواره ارتباط تنگاتنگ و تعاملی سازنده دارند.

وی بیان کرد: هدف از اجرای طرح هجرت سه ترویج و فرهنگ سازی در زمینه کار و تلاش، آموزش کارهای گروهی و افزایش روحیه تعاون و همکاری در دانش آموزان نوجوانان و جوانان است.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با بیان اینکه امیدواریم این طرح های هجرت موجب هجرت درونی دانش آموزان نیز شود، خاطرنشان کرد: در طرح هجرت سه علاوه بر آموزش کارهای فنی برای دانش آموزان برنامه ها و فعالیت های تربیتی و اخلاقی در دستور کار است.

ناظریه در پایان قول مساعدت و همکاری در زمینه اجرای اردوی تفریحی در پایان طرح را به دانش آموزان و آموزش پرورش داد.


حجت الاسلام والمسلمین سید علی مهدی نژاد، امام جمعه شهرستان گرمسار نیز ضمن تبریک ولادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: پیامبر (ص) می فرمایند «در جلساتی شرکت کنید که شما را از کبر خارج کند و به تواضع برساند و شما را از جهل به علم بکشد».

وی افزود: تمام گناهان ما ریشه در جهل ما دارد؛ چرا که اگر ما بدانیم به این سیم برق دست بزنیم؛ موجبات مرگ ما را فراهم می کند؛ هرگز به آن دست نخواهیم زد و چون به این مسئله آگاهی و علم داریم، این کار را انجام نمی‏دهیم.


امام جمعه شهرستان گرمسار تصریح کرد‌: از مجموعه سپاه و بسیج و همچنین آموزش پرورش نهایت تشکر را دارم که این جلسات خدا پسندانه و نیک را برنامه ریزی و به مرحله اجرا می رسانند و نوجوانان را به این امر جذب می کنند.

 مهدی نژاد بیان کرد: اجرای طرح هجرت کمک می کند تا نوجوانان امروز همچون نوجوانان دیروز مهارت کار های فنی را فرا بگیرند و از فوائد دیگر این طرح دوری از تنبلی، سستی و کاهلی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها