+ اسناد و عکس

همصدایی روزنامه اطلاعات با تلویزیون سلطنتی انگلیس!

در حالی که تلویزیون سلطنتی انگلیس خط بازگشت این مهره سرویسهای جاسوسی را در دستور کار قرار داده روزنامه اطلاعات نیز همین خط را علی‌الدوام...
کد خبر: ۸۵۳۶۳۴۷
|
۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۷
خبرگزاری بسیج - سرویس اخبار ویژه
روزنامه اطلاعات از ابتدای ماه مبارک رمضان خط مداومی را برای حمایت از یک ضدانقلاب مقیم لوس‌آنجلس در پیش گرفته است.
به گزارش خبرگزاری بسیج، روزنامه اطلاعات طی دو هفته اخیر بارها و بارها موضوع عدم پخش صدای شجریان از سیمای جمهوری اسلامی را به عنوان یک نارضایتی عمومی جا زده و به انحاء مختلف برای این ضدانقلاب فراری رپورتاژ می‌رود!

در همین راستا روزنامه اطلاعات با انتشار نظرات به ‌ظاهر مردمی در ستون پیامهای تلفنی خود، تلاش کرده تا این خواننده ضدانقلاب را مورد حمایت متدینین و روزه‌داران نمایش دهد! همچنین این روزنامه تاکنون در چندین ویژه‌نامه خود به تجلیل از این ضدانقلاب لاابالی که اکنون به زینت‌المجالس عیاشان و عناصر لاابالی تبدیل شده پرداخته است.

این در حالی است که همین خط را تلویزیون بی‌بی‌سی فارسی (ارگان رسمی سرویس جاسوسی لندن) نیز در پیش داشته و عدم پخش صدای شجریان را از عوامل نارضایتی روزه‌دارن می‌خواند!

گفتنی است شجریان در جریان کودتای 88 ضمن حمایت صریح از سران فاسد و خائن فتنه آمریکایی 88، به کارشناس ثابت تلویزیونهای سازمانهای جاسوسی بریتانیا و آمریکا تبدیل گشت و نهایتا در راستای دستور سرویسهای جاسوسی، با خواندن ترانه‌ای علیه نظام اسلامی، حکومت برآمده از خواست 40 میلیونی ملت مظلوم ایران را متهم به جنایت نمود!

همچنین چندی پیش مجموعه عکسهایی از این خواننده لاابالی در حال عیاشی با زنان نیمه‌عریان در آمریکا منتشر گشت که انتشار آنها بیرون از شان بسیج می‌باشد. هر چند حمایت از این عنصر فاسد ظاهرا در شان روزنامه اطلاعات می‌باشد!

اشاره به این نکته نیز ضروری است که روزنامه مورد اشاره طی ماه‌های اخیر دور جدیدی از سمپاتی گسترده به نفع سران کودتای اسرائیلی 88 و عناصر میدانی جریان برانداز را در پیش گرفته است!

شجريان در كنار صادق صبا رئيس بهایی بخش فارسي بي بي سي و فرناز قاضي زاده مجري بهايي اين شبكه 

 


مژگان شجريان در كنار تعدادي از دوستانش در منزل سبا خويي (گوينده شبكه مبتذل من و تو)


مژگان دختر شجريان و فرن تقي زاده مجري شبكه ضدانقلاب بي بي سي

 


فرن تقي زاده مجري شبكه بي بي سي فارسي در كنار شجريان

 


شجريان در محل شبكه بي بي سي فارسي (ارگان خبری سرویس جاسوسی بریتانیا) پيش از مصاحبه با اين شبكه

 


علي همداني خبرنگار مخصوص بي بي سي در امور حمايت از بهائيت در كنار شجريان

 


شجريان و دخترش در منزل خويي

 


سبا خويي مجري شبكه مبتذل "من و تو" در كنار شجريان

 


شجريان در كنار گوگوش خواننده فاسد عصر پهلوی در شبكه مبتذل "من و تو"

 


شجريان و تيم كنسرتش در كنار گوگوش


ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۲۳:۵۸ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۴
عالی
آخرین اخبار