مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس استقامت تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر نظام سلطه را بالا می برد.
کد خبر: ۸۵۳۸۵۵۲
|
۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶

حجت الاسلام کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در لرستان، ضمن دعوت از مردم همیشه در صحنه استان لرستان برای حضور حماسی در  راهپیمایی روز قدس گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس استقامت تیم مذاکره کننده هسته ای در برابر نظام سلطه و کشورهای تمامیت خواه را بالا می برد.

وی با بیان اینکه چه این مذاکرات شکست بخورد و چه نتیجه بخش باشد ایران اسلامی سربلند است چون  تمام جهان با این مذاکرات متوجه شده است که  ایران یک ابرقدرت اسلامی است و می رود که آرمانهای انقلاب و امام خمینی (ره) را در جهان پیاده کند افزود: آن چیزی که مشهود است استقامت نیروهای خط مقدم در این مذاکرات است به گونه ای که امروز شاهدیم که تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با تمام توان و بر اساس رهنمودهای رهبری در برابر زیاده خواهای استکبار جهانی و کشورهای تمامیت خواه ایستاده است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان گفت: روز قدس روز استقامت مردم در برابر یاوه گویی های دشمن و روزی است که تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان با پشتوانه مردم در این مذاکرات به استقامت خود ادامه می دهد.

کرمی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس در جامعه جهانی نهادینه شده است تصریح کرد: امروز راهپیمایی روز قدس به نماد استقامت مسلمانان و آزادیخواهان جهان در برابر نظام سلطه و ایادی دست نشانده آن به ویژه در کشورهای اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس از جنبه های اعتقادی، عبادی، امنیتی، اجتماعی و دیگر جنبه ها قابل بررسی است بیان کرد: از جنبه امنیتی امروز دفاع از قدس به منزله دفاع از انقلاب اسلامی است و از جنبه سیاسی نیز این روز به عنوان یک همایش جهانی در راستای پشتیبانی جهانی از مظلوم به ویژه مردم مظلوم فلسطین و همچنین نه گفتن به سیاست های اشغالگرانه استکبار جهانی قلمداد می شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان دفاع از مظلوم چه مسلمان و چه غیر مسلمان را بر اساس روایات و آیات بر هر فرد مسلمانی لازم دانست و گفت: مردم مظلوم فلسطین در خط مقدم مقاومت و مبارزه با صهیونیسم هستند و با این حال حضور حماسی مسلمانان در راهپیمایی روز قدس موجب دلگرمی آنها در راستای مبارزه با این رژیم اشغالگر می شود.

کرمی با تاکید بر اینکه راهپیمایی روز قدس روز نه گفتن به جریانات افراطی زائیده استکبار جهانی و اسرائیل همچون وهابیت و داعش است تصریح کرد: امروز شاهدیم که گروه تروریستی داعش با به کارگیری افراد شرور جهان که در زندان ها بوده اند و از کشورهای خود فراری هستند علیه مسلمانان در عراق و سوریه و دیگر کشورها دست به فجیع ترین جنایت ها می زنند.

وی به پشتیبانی های مالی، تسلیحاتی و درمانی رژیم غاصب اسرائیل از گروه تروریستی داعش اشاره کرد و افزود: امروز داعش نه تنها علیه اسلام بلکه علیه دیگر ادیان الهی به پا خواسته است و از آنجا که این گروه زائیده اسرائیل است اعلام کرده اند که مسیحیان هم بایستی از سرزمین های اشغالی و غصب شده خارج شوند.


ارسال نظرات