امام جمعه دورود گفت: فلسطین فریاد حقانیت و مظلومیت جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۵۳۹۱۳۹
|
۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام حقیان در جمع راهپیمایان روز قدس شهر دورود گفت: فلسطین فریاد حقانیت و مظلومیت جهان اسلام است.

وی با بیان اینکه امروز آرمان روز قدس در سراسر جهان فراگیر شده است افزود: امروز فرهنگ راهپیمایی روز قدس در جهان اسلام بر اساس یک رویکرد پاک و بینش اسلامی فراگیر است.

امام جمعه دورود با اشاره به اینکه مساله فلسطین با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس توسط امام خمینی (ره)  از یک مساله قومی عربی به یک موضوع جهانی و اولویت اول جهان اسلام تبدیل شده است گفت: امروز مسلمانان اعم از شیعه و سنی پیام روز قدس را به خوبی درک کرده اند.

حقیان با اشاره به اینکه پشت کردن برخی از کشورهای عربی به آرمان فلسطین موجب شده است که مردم مظلوم فلسطین از حکام عرب مایوس شوند تصریح کرد: امروز شاهدیم که مردم فلسطین با تشکیل گروههای مقاومت در برابر رژیم غاصب اسرائیل دست به حملات به صورت پراکنده می زنند.

وی در ادامه با محکومیت جنایات حکومت آل سعود در یمن به سکوت مرگبار مجامع حقوق بشری و حکام کشورهای عربی در این رابطه اشاره کرد و افزود: کشورهای عربی مخصوصأ حکومت آل سعود  منافع خود را در همراهی با رژیم صهیونیستی می بینند.

ارسال نظرات