خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان داشت: دوران سربازی یک فرصت طلایی برای جوانان است.
کد خبر: ۸۵۳۹۵۱۶
|
۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج)در گفت وگو با خبر نگار بسیج از قزوین در رابطه با فرهنگ سربازی گفت: سربازی یک فرصت طلایی برای جوانان است.

وی بیان داشت: یک فرصت طلایی برای اینکه انسان در این دوران به طور عام در جامعه وارد می‌شود و خودرا با مسائل اجتماعی درگیر می‌کند سربازان باید از این فرصت بدرستی استفاده کنند و در پایان با کوله بار تجربه از سربازی ترخیص شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) قزوین به تعبیر سخنان امیرالمومنین(ع) پرداخت و افزود: همان گونه که امیرمومنان(ع) نیروی نظامی را زینت یک کشور می دانند،پاسداری از امنیت کشورکار بسیار ارزشمند محسوب می شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: اگر امنیت در کشور نباشد هیچ اتفاق مثبتی در جامعه رخ نمی دهد  دوران سربازی کمکی است برای استقرار امنیت کشور سرباز یک نیروی مقدسی است که با فداکاری امنیت ایجاد می کند.  

حجت الاسلام  معبودی به نقش سر بازان در 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: به همان میزان که نیروهای مردمی در جنگ تحمیلی صاحب نقش بودند سربازان نیز از این قاعده مستثنا نبودند چرا که پرکردن تیب ها یک نقطه قوت بود و نقش سربازان کمتر از نقش مردمی نبود.

وی تصریح کرد: هنوز فرهنگ سربازی آن گونه که باید باشد در بین جوانان قابل درک نیست بعضی‌ها معتقد هستند که در سربازی دو سال عمرشان را به هدر می رود سازمان و سیستم بر می گردد که این مسائل اعتقادات نادرست جوانان می‌باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر(عج) اظهار داشت: جوانان در دوران سربازی می توانند فارغ از اتفاقات روزمره تجربیات بسیاری را کسب کنند تا در آینده استفاده کنند.

حجت الاسلام معبودی تاکید کرد: یک سرباز باید از لحاظ جسمی و روحی و تربیت باید آماده ظهور حضرت باشند دوری از مواد مخدر برای جسمی قوی وبرای  تقویت ایمان به خداو انس با قران و ائمه از ارکان قوت روح می باشد که  باید در جوانان تقویت شود.

مسئول نمایندگی ولیل فقیه سپاه صاحب الامر(عج) به نشریه سرباز اشاره کرد و گفت: نشریه فرهنگ سربازی توانسته است تا حدی نیازهای جوانان را برطرف کند امید است باراهکار های و خلاقیتها خود سربازان از آن بیشتر استفاده شود.

 وی در ادامه تصریح کرد: بهتر است هئیت تحریریه نشریه فرهنگ سربازی از خود نیروها و افسران باشد تا از ایده های و خلاقیهای نو در این نشریه استفاده شود.

این مقام مسئول در خاتمه اذعان داشت: روحیه سربازان برای دفاع از مرز های کشور اسلامی بسیار بالاست تمام نیروها مسلح این آمادگی را دارند که دشمنی که دچار اشتباه محاسباتی شده از همان ابتدا سخت ترین و شدیدترین پاسخ را در یافت کند.

 

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها