سخنران راهپیمایی روز قدس الیگودرز گفت: ملت ایران در مذاکرات هسته ای تن به هر توافق ننگینی نمی دهند.
کد خبر: ۸۵۳۹۸۹۰
|
۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام امیدیان در جمع راهپیمایان شهر الیگودرز ضمن اعلام حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: طرف های مقابل مذاکرات ثابت کرده اند که زیاده خواه هستند و با این حال ما به دنبال یک توافق شرافتمند هستیم و تن به هر توافق ننگینی نمی دهیم.

وی با بیان اینکه طرف های مذاکره فکر کرده اند که در دقیقه ی 90 میتوانند امتیاز مهمی از ایران بگیرند اما تاریخ ثابت کرده است که آنها قابل اعتماد نیستند و این موضوعی است که را رهبر انقلاب بارها بر آن تاکید کرده اند.

سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در الیگودرز گفت: اهمیت راهپیمایی روز قدس امسال در این است که در این برهه مذاکرات هسته ای کشورمان با شش قدرت جهان در مرحله حساسی قرار گرفته است.

امام جمعه الیگودرز نیز با اشاره به اینکه تاریخ ثابت کرده است که صهیونیسم و آمریکا قابل اعتماد نیستند گفت: طرف های مذاکرات با زیاده خواهی هر کدام خواسته های خودشان را دارند اما آنچه که مسلم است این است زیار بار ذلت هر توافقی نمی روند.

حجت الاسلام ارزنده ادامه داد: به دلیل زیاده خواهی های طرف های مذاکره با توجه به اینکه خبرهای ضد و نقیض از مذاکرات مخابره می شود سایه خاکستری بر روی این مذاکرات افتاده است.

وی بیان کرد: دین اسلام به ما آموخته است که طرفدار مظلوم باشیم حتی اگر ظالم برادر ما باشد ولی صهیونیسم به پیروانش آموخته است که طرفدار برادرانشان باشند و تعصب قوم و قبیله خود را بخورند حتی اگر ظالم باشند که اینگونه نیز هست.

امام جمعه الیگودرز گفت: دین اسلام به مسلما نان عزت، آبرو و شرف آموخته است به همین هیچ گاه زیر بار ظلم و ستم نمیرویم.

لازم به ذکر است که مشابه این مراسم نیز با حضور مردم روزه دار شهر ازنا در حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد.

ارسال نظرات