فرماندار خاتم؛

توسعه بدون توجه به عرصه فرهنگ امکان پذیر نیست

فرماندار خاتم گفت: فرهنگ اساس پیشرفت جامعه بشری محسوب می شود و رسیدن به توسعه پایدار بدون توسعه فرهنگی امکان پذیر نیست.
کد خبر: ۸۵۴۲۵۴۶
|
۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خاتم، اکبر رنجبر رییس نمایندگی  فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست  با مهندس زاده رحمانی فرماندار این شهرستان  دیدار و گفت و گو کرد .
 فرماندار خاتم در این نشست  با  بیان اینکه  منطقه مروست از یک تاریخ و تمدن کهن و قدیمی برخوردار است خاطر نشان کرد:این منطقه از گذشته های دور  تا کنون  در حوزه های مختلف شاهد درخشش ستارگان پر فروغی بوده است که  امروز مایه افتخار این دیار است.
محمد زاده رحمانی افزود:  فرهنگ  اساس  پیشرفت جامعه بشری محسوب می شود و رسیدن به توسعه پایدار بدون توسعه فرهنگی امکان پذیر نیست.
وی  با ابراز خرسندی از راه اندازی نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش مروست، اظهار امیدواری کرد: ان شا الله با مدیریت خوبی که در مجموعه  این اداره قرار دارد، در آینده شاهد رونق خوب فعالیت های فرهنگی و هنری  در این بخش باشیم.
رئیس نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست نیز در این نشست  با سپاسگزاری از فرماندار خاتم  به واسطه توجه به حوزه فرهنگ و هنر، از تدوین و برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و هنری در سطح این منطقه خبر داد.
اکبر رنجبر  تقویت و توسعه انجمن ها و موسسات فرهنگی و هنری را از برنامه های در دست اقدام این اداره ذکر و خاطر نشان کرد: گسترش فعالیت  کانون های فرهنگی و هنری مساجد، توجه به برگزاری بزرگداشت مفاخر و مشاهیر و توجه به موضوع آموزش در رشته های مختلف فرهنگی و هنری  از جمله مواردی است که  مورد توجه این اداره قرار خواهد گرفت.
ارسال نظرات