دو خیر مهریزی با اهدای زمین و قول مساعد برای پرداخت دو میلیارد ریال، بانی ساخت دومین مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان مهریز شدند.
کد خبر: ۸۵۴۵۵۸۹
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد به نقل از صبح مهریز: خبر آغاز عملیات ساخت این مرکز را عباسعلی دانافر مدیرکل کانون استان یزد اعلام کرد و توضیح داد که استان یزد، زمین این پروژه‌ به همت فرمانداری و شهرداری مهریز و از سوی سیدعلی طباطبایی خیر مهریزی به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهدا شد.
وی همچنین گفت: با اختصاص اعتباری دو میلیارد ریالی از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، قراردادی با  اداره‌ راه و شهرسازی به عنوان پیمانکار پروژه منعقد شده و حصارکشی زمین مرکز شماره‌ دو مهریز نیز به زودی انجام می‌شود.
دانافر در همین حال خاطرنشان کرد: زمین اهدا شده به کانون 1860 مترمربع بود که با حمایت فرماندار مهریز 500 مترمربع دیگر نیز از سوی همان خیر به کانون اهدا شد تا کمبود فضای این مرکز بر اساس طراحی انجام ‌شده‌ اداره‌ی شهرسازی استان - جبران شود. 
مدیرکل کانون استان یزد با اشاره به تلاش و پیگیری‌های همکاران کانون شهرستان مهریز به ‌منظور جذب اعتبار ساخت مرکز فرهنگی هنری شماره‌ دو کانون مهریز، یادآور شد: با پیگیری‌های همکاران کانون در این زمینه یک خیر دیگر این شهرستان نیز برای اعطای مبلغ 2 میلیارد ریال به منظور ساخت این پروژه قول مساعد داده است.  

ارسال نظرات