فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که در زمینه اشتغالزایی و توسعه شهرستان پارس‌آباد اعلام آمادگی کنند، حمایت همه‌جانبه می‌شود.
کد خبر: ۸۵۵۴۴۹۷
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهدی احمدی، در دیدار با سرمایه‌گذار بخش خصوصی در پارس‌آباد اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی و جمعیتی و استعدادهای بسیار بالا برای سرمایه‌گذاری در شهرستان پارس‌آباد می‌توان با جلب و جذب هر چه بیشتر سرمایه‌گذاران زمینه رونق و توسعه شهرستان را فراهم آورد.

وی با بیان اینکه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی که در زمینه اشتغالزایی و توسعه شهرستان پارس‌آباد اقدام کنند حمایت می‌کنیم، افزود: راهکار توسعه شهرستان پارس‌آباد بهره‌گیری از ظرفیت‌های بسیار بالای آن در حوزه‌های مختلف از طریق جذب سرمیه‌گذاران به منطقه است تا بتوانیم از توان این سرمایه‌گذاران براش شکوفایی این ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان بهره‌گیری کرد.

احمدی با اشاره به سرمایه‌گذاری متعهد شده در حوزه بهداشت و درمان توسط بخش خصوصی در شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی درمانگاه شبانه‌روزی در پارس‌آباد در 6 طبقه و هتل و فروشگاه زنجیره‌ای در 7 طبقه و در مجموع در 500 مترمربع با سرمایه‌گذاری حدود 6 میلیارد تومانی و بدون استفاده از تسهیلات دولتی در مدت 3 ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد که این اقدام سرمایه‌گذار بخش خصوصی شایسته قدردانی است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: با بهره‌برداری از این پروژه درمانی و بیمارستانی شاهد رفع بسیاری از مشکلات در این حوزه و کاهش مراجعات به مراکز درمانی دیگر می‌شویم و در کنار این امر در حوزه اشتغالزایی نیز راه‌اندازی و احداث این مجموعه نقش و تاثیر بسزایی را ایفا می‌کند که باید برای بهره‌برداری هر چه سریع‌تر از این پروژه اقدامات اساسی انجام شود.

وی با بیان اینکه با اتمام این طرح‌ها برای 50 نفر به صورت مستقیم ایجاد اشتغال می‌شود، گفت: سرمایه‌گذار این پروژه آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری و احداث مجموعه کامل استخر بزرگ و کافی شاپ و خدمات جانبی اعلام و از فرمانداری در زمینه واگذاری زمین مناسب با کاربری ورزشی در شهر به قیمت کارشناسی مساعدت خواسته که تلاش می‌کنیم در این زمینه همکاری و مشارکت لازم را داشته باشیم.

ارسال نظرات