نماینده ولی فقیه در استان از وزیر دفاع آذربایجان که اخیرا در جمع سربازان جبهه قره باغ گفته ما فقط با تقویت اعتقادات معنوی و مذهبی قادر به بازپس گیری قره باغ هستیم تجلیل کرد و آن را بارقه امید برای برگرداندن قره باغ دانست.
کد خبر: ۸۵۵۴۷۴۲
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از ایسنا، آیت الله سیدحسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل ضمن تجلیل از جامعه پزشکی اردبیل و موسسه ریحانه که با 24 پزشک فوق تخصص، متخصص و پزشک عمومی در سالروز شهادت امام صادق(ع) که برای پنجمین سال در مناطق سنی نشین استان به معالجه رایگان و تحویل مجانی دارو اقدام کردند، گفت: از صداسیما نیز بخاطر پخش این برنامه فاخر از شبکه سه سراسری تشکر می‌کنم.

عاملی این اقدام پزشکان را نشان شایستگی ویژه جامعه پزشکی استان اردبیل دانست و افزود: این اقدام تجلی تعهد و حس بالای انسان دوستی در جامعه پزشکی استان اردبیل است و می‌تواند در کشور به عنوان یک الگوی موفق مورد اقتدا قرار گیرد.

امام جمعه اردبیل این اقدام را حرکتی مهم در ایجاد وحدت بین شیعه و سنی و خنثی ساختن کید دشمنان که چشم به تفرقه امت دوخته اند، دانست.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان رئیس ستاد ارتش آمریکا که گفته تجزیه تنها راه حل عراق است، تصریح کرد: این سخن دقیقا بیانگر مقصد بسیار شوم آمریکایی ها از تحرکات آنها در منطقه خاورمیانه است و دقیقا بخاطر رسیدن به این مقصد شوم می‌گویند ایران نباید در عراق و سوریه حضور داشته باشد و ایران باید سیاست منطقه ای خود را تغییر دهد.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل خاطرنشان کرد: اگر حضور استشاری ایران در عراق و سوریه نبود، این دو کشور قطعا تا به حال تجزیه شده بودند.

عاملی ادامه داد: راهکار آنها در تجزیه کشور ها بالابردن تلفات از طرفین درگیری و رضایت از سر ناچاری آنها به تجزیه است، همچنانکه در سودان بعد از کشته شدن دو میلیون نفر با سلاح های اسرائیلی آنها را به تجزیه سودان وادار کردند و فردای تجزیه سودان، اسرائیل در سودان جنوبی پایگاه نظامی برپا کرد.

امام جمعه اردبیل با اشاره به انتقال ارمنی های سوریه به قره باغ اشغال شده که به معنی نقض حاکمیت و تمامیت ارضی آذربایجان است، ضرورت جدایی قره باغ از آذربایجان را از برنامه های قطعی آمریکا و اروپا دانست.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل از وزیر دفاع آذربایجان که اخیرا در جمع سربازان جبهه قره باغ گفته ما فقط با تقویت اعتقادات معنوی و مذهبی قادر به بازپس گیری قره باغ هستیم تجلیل کرد و آن را بارقه امید برای برگداندن قره باغ دانست.

ارسال نظرات