رئیس اداره بهزیستی شهرستان کوثر از برگزاری همایش ملی پیشگیری از خشونت خانگی در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۵۴۸۰۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از کوثر، محسن جعفري، رئیس بهزیستی شهرستان کوثر، در خصوص پيشگيري از معضلات اجتماعي بخصوص در بين خانواده ها برگزاري كلاس هاي پیشگیری از خشونت خانگی را از جمله راهكارهاي موفقيت درون خانوادگي عنوان كرد.

وي ادامه داد: ما از کلیه فارغ التحصیلان رشته های جامعه شناسی و روان شناسی انتظار داریم با ارایه راهکارهای علمی و عملی ما را در اجرای بهینه طرح ملی پیشگیری از خشونت خانگی یاری كنند.

اين مسئول خاطر نشان كرد: هم اکنون این طرح بصورت پایلوت در منطقه 2 شهری گيوي و روستاهای قوزلو و زرج آباد توسط کارشناسان ارشد منطقه و مرتبط با این رشته برای آگاهسازی عمومی به اجرا درآمده است.

جعفري هدف از برگزاري اين همايش را ارایه راهکار های پیشگیری از خشونت خانگی و اجراي اين راهكارها در سطح شهرستان در بين خانواده ها مطرح كرد.

رئيس بهزيستي كوثر محور های اين همایش را روابط خانوادگی و خشونت خانگی، مهارتهای زندگی و خشونت خانگی، جامعه، اقتصاد، اقلیم و خشونت خانگی، خرده فرهنگهای بومی و خشونت خانگی، روابط حقوقی خانواده و خشونت خانگی، دین و نقش آن در پیشگیری از خشونت خانگی، آموزش، رسانه و خشونت خانگی عنوان كرد.

ارسال نظرات