تشتک‌پرانی شیوخ فتنه 88 برای یکدیگر!

صانعی نیز در ادامه نوشابه بازکردن ها اظهار داشت پس از نماز میتی که امام خمینی(ره) بر جنازه پدر رفسنجانی خواندند، دیگر بر هیچ جنازه ای...
کد خبر: ۸۵۶۰۱۰۶
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳

خبرگزاری بسیج – سرویس اخبار ویژه

در این دیدار که ایلنا گزارشی از آن منتشر نموده است، شیخ حامی فتنه بدون اشاره به حمایت خود از فتنه گران 88 و عدم محکوم نمودن آتش زدن تصویر امام خمینی(ره) در آن حوادث گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا راه و اندیشه‌های امام (ره) عزیز حفظ شود و برای نسل‌های بعدی از تحریفات سیاسی در امان باشد!

هاشمی نیز در ادامه بدون اشاره به اعتراف سایتش در خصوص واژه سازی جریان انحرافی، انتخابات 92 را لطف خدا در حق انقلاب اسلامی دانست و گفت: حرف‌هایی که این روز‌ها گفته می‌شود، تازه نیست و فقط ابعاد جدیدتری برملا شده است.

وی ضمن تقدیر از خود برای نام نویسی در انتخابات سال 92 و اهمیت این نام نویسی و تاثیرش در کشور!، انتخاب روحانی را نتیجه همین نام نویسی دانست.

صانعی نیز در ادامه نوشابه بازکردن ها برای یکدیگر با یادآوری خاطراتی از هاشمی و برای نشان دادن جایگاه و اهمیت وی نزد امام خمینی(ره) اظهار داشت پس از نماز میتی که امام خمینی(ره) بر جنازه پدر رفسنجانی خواندند، دیگر بر هیچ جنازه ای نماز میت نخواندند.

البته هیچکدام از این دو شخصیت یکی حامی فتنه و دیگری که با مواضع دوپهلو بر آتش فتنه دمیدند اعلام نکردند با این حجم علاقه به امام خمینی(ره) وضعیت رفتاریشان در آن ایام حساس چگونه بوده است و چرا همگام با فتنه گرانی شدند که نه تنها قصد تحریف افکار امام را داشتند، بلکه قصد نابودی و سرنگونی حکومت جمهوری اسلامی داشتند که از ثمرات مبارزات آن امام مظلوم بوده است.

همچنین در بحث تحریف اندیشه های امام خمینی(ره) هیچ کدام اشاره ای به خاطرات بی سند و عجیب برخی افراد نکردند.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۰:۵۶ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۴
نوشابه بازکردن ها رو خوب اومدی