فرماندار تفت در نماز جمعه علی آباد پیشکوه:
فرماندار تفت گفت: 35 پروژه مختلف همزمان با هفته دولت امسال در سطح شهرستان تفت به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۵۶۱۵۸۱
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از تفت: محمود زارع رشکوئیه در جمع نمازگزاران جمعه در دهستان علی آباد گفت: افتتاح گازرساني به دهستان نصرآباد، پروژه هاي متعدد در بخش برق، بهسازي و روكش آسفالت مناطق مختلف روستايي و شهري، آبياري تحت فشار زيرسطحي شركت متحدان دشت كوير كهدوئيه، بهره برداري از سالن ورزشي سخويد، افتتاح بي تي اس مخابراتي و ... از مهم ترين پروژه هايي است كه در هفته دولت امسال به بهره برداري مي رسد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد هفته دولت بايد ويتريني هنرمندانه براي معرفي دستاوردهاي عظيم دولت باشد تا مردم از اين رهگذر به آينده روشن كشور اميدوار شوند ادامه داد: خوشبختانه اقدامات و خدمات ارائه شده در دولت تدبير و اميد در شهرستان تفت چشمگير است.

زارع در ادامه به مشکلات روستا گفت: به خوبی مشکلات روستا های این منطقه با همکاری بخشدارمرکزی تفت جناب آقای احمدیان و دهیاران و شوراها رصد می کنیم از جمله مشکلات کشاورزی و مرمت قنوات و  آب شرب و اشتغال و... میباشد که در صدد رفع آنها هستیم .

وی با تاكيد بر اهميت اطلاع رساني از خدمات عظيم دولت در شهرستان تفت گفت: توسعه گازرساني به مناطق روستايي، تلاش براي احياي قنوات، توجه به تكميل مجتمع هاي گازرساني، توجه به تكميل سالن هاي ورزشي روستايي، كمك به هنرمندان و توجه به توسعه عرصه هاي فرهنگي و هنري و .... از جمله اقدامات مهمي است كه در هفته دولت انجام شده است.

 

ارسال نظرات