خطیب جمعه ابرکوه متذکر شد:

حضور انگلیس در ایران با هدف ایجاد جنگ روانی در «انتخابات آتی»

حجت الاسلام حسینی گفت: انگلیس که نقش کلیدی را در جریان فتنه سال 88 و ایجاد جنگ روانی در کشور را داشت امروز هم در آستانه انتخابات آمده وارد کشور شده، چون همه محافل غربی اتفاق نظر دارند که انتخابات زمستان امسال تاثیری تعیین کننده بر قدرت ایران خواهد داشت.
کد خبر: ۸۵۶۱۶۶۶
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به هفته دولت اظهار کرد: انتظار داریم تیم اقتصادی دولت در گشایش اقتصادی و معیشتی مردم و نیز کارگزاران  دولت  در ارتقاء سطح فرهنگ دینی جامعه تلاش مضاعف داشته باشند.

خطیب جمعه ابرکوه افزود: شاخصه های مکتبی شهیدان رجایی وباهنر، باید در همه ادوار تاریخ این کشور الگوئی برای مسئولین حکومتی باشد، این دو شهید هرگز  برای نام ونان میدان دار عرصه خدمت  و تلاش نشدند.

بالا ترین افتخار شهید رجائی این بود که می گفت من مقلّد امام هستم

وی ضمن اشاره به نام گذاری هشتم شهریور به روز مبارزه با تروریسم تصریح کرد: بالا ترین افتخار شهید رجائی این بود که میگفت من مقلّد امام هستم و لذا در نهایت  اخلاص و ساده زیستی و بی  تکلفی به مردم  خدمت کرد و سر انجام توسط منافقان کوردل به شهادت رسید.

حجت الاسلام حسینی با انتقاد از اینکه دولت آمریکا که خود تروریسم پرور است، چرا ایران را حامی تروریسم می خواند بیان کرد: تروریسم و تروریسم پروری، کار آمریکاست که دردامن خود اسرائیل، القاعده، داعش، سعودی ها  و منافقین را پرورش داده و همچون سرطان به جان امت اسلام انداخته است.

امام جمعه ابرکوه هدف آمریکا را نفوذ در ایران  و ایجاد استحاله و سرانجام بر اندازی نظام عنوان کرد و افزود:  باید دولتمردان به هوش باشند، هفته دولت هفته هوشیاری زعمای سیاسی است، نگاه آمریکا به ایران، چیزی فراتر از  توافق هسته ای و آن نفوذ  استحاله ای جهت فرو پاشی درونی ایران است.

گشایش مجدد سفارت انگلیس با هدف جلوگیری  از نفوذ بین المللی ایران انجام شده است

وی با اشاره به گشایش مجدد سفارت انگلیس در ایران بیان داشت: در بازگشایی سفارت بریتانیا، حسن نیت فقط از طرف دولت ایران است و هدف آنان نفوذ بیشتر در ایران  جهت تقویت شبکه حامیان امریکا و غرب و سرانجام ایجاد دودستگی و اختلاف درونی در کشور جهت جلوگیری  از نفوذ بین المللی ایران و تبدیل شدن ایران به الگوی  جدید نظام سیاسی  بین المللی است.

 

حضور انگلیس در ایران با هدف ایجاد جنگ روانی در انتخابات آتی/ نقش فعلی لندن، جاده صاف کنی برای آمریکا

حسینی به تاریخ روابط ایران و بریتانیا که مالامال از مداخله های شیطانی لندن در امور داخلی ایران است، اشاره کرد و گفت: این روباه پیر استعمار که نقش کلیدی را در جریان فتنه سال 88 و ایجاد جنگ روانی و تبلیغاتی  در کشور را داشت امروز هم در  آستانه انتخابات آمده وارد کشور شده، چون همه محافل  غربی اتفاق نظر دارند که انتخابات زمستان امسال  تاثیری تعیین کننده بر قدرت ایران خواهد داشت.

خطیب جمعه ابرکوه افزود: هدف اینها نفوذ در کشور است، یعنی اردوگاه استکبار و نظام سلطه، حکومت حیله گر انگلیس را در خط کمین نشانده تا در پشت دروازه های کشور با استفاده از فرصت التهابی انتخابات و نیز دوره پسا برجام، آسیب رسانی  خود را داشته باشند.

حسینی تاکید کرد: نقش فعلی لندن، جاده صاف کنی برای آمریکا است به همین دلیل توصیه می کنیم مسئولین هوشیارانه دسیسه های دشمن را ببینند و رصد کنند و خواب دشمن را به لطف خداآشفته نمایند .

سروابرکوه

ارسال نظرات