دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره به اینکه شرکت فرودگاه‌ها نباید خدمات دهی را ابزار فشار برای وصول مطالبات کند، گفت: این شرکت در برخی مواقع با ایرلاین‌ها همکاری نمی کنند.
کد خبر: ۸۵۶۶۸۵۷
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷
وقتی خدمات‌رسانی محدود می‌شود ؛

ماجرای فشارهای شرکت‌ فرودگاه‌ها علیه ایرلاین‌های بدهکار

به گزارش خبرگزاری بسیج، مقصود اسعدی سامانی با اشاره به محدودیت‌های خدماتی که از سوی شرکت فرودگاه‌ها بابت مطالبات و ایرلاین‌ها اعمال شده است، گفت: متاسفانه علی رغم تلاش‌هایی که صورت می گیرد و تعامل و همکاری که باید بین ارگان‌های صنعت هوایی وجود داشته باشد،برخی مواقع به دلیل مسائل و اختلافات مالی مشکلاتی بین ایرلاین‌ها و شرکت فرودگاه‌ها به وجود می آید.

وی افزود: این اختلافات منجر به این شده است که در برخی فرودگاه ها عدم همکاری از سوی مسئولان فرودگاه دیده شود و امیدواریم که این عدم همکاری‌ها به زودی به پایان برسد.

رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی با بیان اینکه فرودگاه‌ها ابزار برخورد با ایرلاین‌ها را دارند اما نباید از آن بر علیه شرکت‌ها استفاده کنند، گفت: وصول مطالبات نباید به روشی باشد که با محدودیت خدمات رسانی به شرکت هواپیمایی انجام گیرد، چراکه این موضوع روش‌ها و راه‌های خود را دارد و باید از طریق‌های دیگر وصول شود.

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی با اشاره با اینکه مشکلات ایجاد شده به طور حتم به نفع فرودگاه ها نخواهد بود، گفت: این فشارها و عدم خدمات رسانی به نفع مسافران هم نیست و بیشترین لطمه را مسافر می بیند.

سامانی با بیان اینکه با توجه به رسالت فرودگاه‌ها و شرکت‌های هواپیمایی برای پرواز به موقع و جلب رضایت مردم، باید تلاش شود تا کارها جوان تر انجام گیرد.

وی افزود: شرکت فرودگاه‌ها نباید سرویس دهی و خدمات را ابزار فشار برای وصول مطالبات قرار دهد، چراکه سه دستگاه شرکت فرودگاه‌ها، سازمان هواپیمایی کشوری و ایرلاین‌ها باید همکاری و هماهنگی داشته باشند.

به گزارش مهر، در هفته های گذشته شرکت فرودگاه‌های کشور فشارهایی را با محدودیت در خدمات رسانی به برخی ایرلاین‌ها برای وصول مطالبات که حجم آن به ۶۵۰ میلیارد تومان رسیده، آورده است.

ارسال نظرات