خبرهای داغ:
به میزبانی دانشگاه علمی کاربردی فارس برگزار شد
کارگاه آموزشی منطقه‌ای سامانه سجاد به میزبانی دانشگاه جامع علمی و کاربردی واحد استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۲۰۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، کارگاه آموزشی منطقه‌ای سامانه سجاد با حضور کارشناسان انفورماتیک و سامانه سجاد منطقه جنوب کشور (استان فارس، اصفهان، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد)، برگزار شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس در آئین گشایش کارگاه، اظهار داشت: علم و دانش لازمه ایمان و موهبتی الهی و دانشگاه جایگاه معرفت، کانون جوشش و منبع تولید دانش و فرهنگ است.

علیرضا موغلی افزود: دانشگاه بسترساز پیشرفت مادی و تکامل معنوی جامعه و به فرموده بنیان‌گذار جمهوری اسلامی، مبدأ تمام تحولات کشور است.

وی ادامه داد: رکن اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشجو است و نگاه ما نسبت به دانشجو باید تغییر کند تا مأموریت و رسالت دانشگاه تحقق یابد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس ضمن ارج نهادن به خدمات کارشناسان انفورماتیک و سامانه سجاد به تبیین جایگاه و نقش سازنده و ویژه کارشناسان انفورماتیک در پیشرفت دانشگاه و مدیریت مطلوب آن پرداخت و بیان کرد: کارشناسان این بخش‌ها هستند که با ارائه اطلاعات به‌روز و کارآمد به تحقق اهداف سازمان یاری می‌کنند.

موغلی تصریح کرد: در کارگاه‌های آموزشی فرصت طلایی انتقال تجربیات بین کارشناسان وجود دارد و باید بحث و تبادل‌نظر بیشتر باشد تا اهداف عملیاتی کارگاه محقق شود.

وی در پایان مشارکت فعال، بهره‌مندی کارشناسان از فضای کارگاه و ارتباط دوسویه در این کارگاه را خواستار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها