خبرهای داغ:
نماز جمعه با حضور باشکوه احاد مردم، نیروهای پایور ناحیه گرمه و نیروهای نظامی و مسئولین شهرستان گرمه به امامت حجة الاسلام تاتاری امام جمعه جدید شهرگرمه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۶۷۶۱۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجة‌الاسلام والمسلمین تاتاری امام‌جمعه شهر گرمه ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: انتصاب امامان معصوم تنها از ناحیه خداوند صورت می‌گیرد و اینکه امام معصوم نه‌تنها مرتکب گناه نمی‌شود بلکه فکر گناه هم به ذهن ایشان خطور نمی‌کند معنای واقعی عصمت است.

وی افزود: امامان معصوم ازنظر بصیرت و سیاست، سیاسی‌ترین انسان‌ها هستند و با توجه به اینکه اولیاء الهی در همه ویژگی‌ها سرآمد هستند انتصاب آنها تنها از سوی خداوند انجام می‌شود.

حجة‌الاسلام تاتاری اضافه کرد: ما نیز در عبادات خود باید به اولیاء الهی اقتدا کنیم و سبک زندگی خود را بر پایه اخلاق و رفتار این بزرگواران قرار دهیم زیرا اگر تمام عمر هم عبادت کنیم ولی به تائید امام زمان نرسد این عبادات بی‌فایده خواهد بود.

وی همچنین ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: هیچ کانونی در جامعه اسلامی بافضیلت تر از کانون خانواده نیست.

خطیب نماز جمعه گرمه یکی از تأکیدات مهم دین اسلام را تشکیل خانواده عنوان کرد و اظهار داشت: ازدواج امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) بهترین الگو برای تشکیل خانواده است زیرا عشق، وفا و مهربانی حاکم بر زندگی این دو بزرگوار اسوه‌هایی از اخلاق و شجاعت یعنی امام حسن (ع) و امام حسین (ع) را تحویل جامعه داده است.

وی یکی از مشکلات جوامع غربی باوجود امکانات زیاد اقتصادی را خلأ معنویت در کانون خانواده‌ها دانست.

حجةالاسلام تاتاری تبلیغ برای بالا رفتن سن ازدواج و رواج ازدواج‌های سفید که در آن دختر و پسر بدون صیغه محرمیت زیر یک سقف زندگی می‌کنند را ازجمله نقشه‌های شوم غرب برای جوامع اسلامی دانست و افزود: هدف دشمنان اسلام، از بین بردن کانون خانواده‌هاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها