خبرهای داغ:
در دومین روز از هفته دفاع مقدس نشست بصیرتی و دوره تربیت و تعالی حوزه ای با حضور بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی شهر قوشخانه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۳۷۴۴
|
۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه شیروان در دومین روز از هفته دفاع مقدس در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت و اعضای شورای حوزه شهید بهشتی شهر قوشخانه با اشاره به رشادت و ایستادگی رزمندگان و ایثارگران در دوران جنگ تحمیلی گفت: استکبار جهانی اگرچه با همه توانش برای نابودی اسلام و انقلاب وارد میدان شده بود اما نتوانست کاری از پیش ببرد و امروز شاهد جنگ های نیابتی دشمن در منطقه هستیم

حجت الاسلام منفردی افزود: هدف آمریکا و سلطه گران از به راه انداختن جنگ های نیابتی درخاورمیانه و کشورهای اسلامی ازبین بردن تمدن اسلامی ، مشغول سازی جهان اسلام به خودش، فروش تسلیحات، ایجاد حاشیه ای امن برای رژیم اشغالگر صهیونیسمی و در نهایت تضعیف محور مقاومت است.

وی در ادامه گفت: دشمن هیچگاه از دسیسه و نیرنگ خود برنمی دارد و امروزه خوابی که برای نظام ما دیده اینست که عناصر فتنه و فتنه گر را وارد انتخابات پیش رو کند.

منفردی گفت: هوشیار باشید بسیج حق فعالیت له یا علیه کاندیدایی را ندارد ولی بصیرت دهی به بسیجیان و تبیین خصوصیات و ویژگی های یک فرد انقلابی و ولایتمدار از وظایف ذاتی بسیج است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه شیروان در ادامه با اشاره به مباحث اخلاقی گفت: خداوند متعال قلب انسان را حرم و خانه خود قرار داده و یک مومن نباید با ارتکاب به گناه خانه خدا را تیره و تار کند.

وی دور انداختن گناهان کبیره ای چون حب دنیا،حب جاه و مقام ،مال حرام و شهوت رانی و هوسرانی از قلب و جان را وظیفه یک مومن دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها